Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

TVExpressen

TVExpressen

Någon som har en förklaring till varför det inte går att se TV-snuttarna på expressen, medan det går bra på Ab. Jag tror att problemet uppstod vid installation av FF3, men är ej säker. Har varit envis länge och sökt lösningar på egen hand. Känner mig nu besegrad och det går min ära förnär. Någon där ute som kan hjälpa mig. Har alla instick och moduler installerade inklusive uppdateringar.
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Deta står på Ex sida

Vad behöver jag för att kunna titta på Expressen TV? Du behöver Internet Explorer 6.0 och Windows Media Player 9+ eller Firefox 1.0+ och Quicktime 6+ samt Flash 8.0. Användare av Firefox som använder tilläggen Flashblock och Adblock kan uppleva störningar i spelarfunktionen.Jag har inte bredband, kan jag titta på Expressen TV ändå? Nej, Expressen TV är anpassad för bredband och kommer inte att fungera tillfredställande över modem. För att få den bästa upplevelsen rekommenderar vi en uppkoppling med hastigheten 512 kbit/s eller mer.

Quicktime är för närvarande blokerade FF3

vet inte varför
quiktime som läsare i FF fungerar på expressen, men i FF2
Hahaha, FF älskarna måste ha en skruv lös , som kan köpa att en uppgradering från FF2 till FF3 släcker alla möjligheter att spara en film och tar bort realplayer pluginen. och quicktime plugginen vid en uppgradering.

Visserligen säger uppgraderingen till att man har pluggins som slutar fungera.

Men varför släppa en läsare som på detta sättet blir knappt brukbar.
och tar bort allt godis man ville ha.

Lite mer sammarbetsvilja mellan delarna i laget borde man ju ropa efter.
Annons
Göcke!!

En skruv lös.Ha,ha!!

Hela hjärnan är lös.
Haha ,, 38 tillägg blockerade FF3 installationen, allt godis som man ville ha
bara försvann, och inga uppgraderingar fanns att få.

Nä lite mer självkritik i denna hantering av webläsare måste vi snart ha.
Så här kan det inte få vara i framtiden.

Endera så släpper de inte ut skiten innan allt fungerar,
eller så kallar de det för Beta i all framtid.

Nu är det inte så att jag inte gillar FF, men jag backade tillbaka till FF2 igen.

så man får tillbaka allt lull lull som man ville ha.
Göcke!
Du är bara så j...a bäst!
Har FF2 å de funkar 100 men FF3-3.01 suger duktigt tycker jag. Väntar med spänning på Google Chrome i skarp version. Har testat det mesta i webläsarväg å FF2 versionen är å förblir bäst. Men såklart-IE8 står ju för dörren å när uppdateringen kommer på Win update eller i webläsaren så hänger man ju på.
Göcke och leiake skrämde upp mig så till den milda grad så jag avinstallerade FF 3.01.

Skruvarna är åtdragnar igen.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem