Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Mappvisning i Vista

Mappvisning i Vista

Nu är jag trött på att mapparna inte öppnas likadant varenda gång så nu skickar jag frågan till er mina vänner. Det spelar ingen roll hur jag ställer in visningen av mappar för de funkar iallafall inte. Kan det vara en bugg i Vista eller är det min dator som inte vill behålla inställningarna. Är väldigt trött på å behöva öppna visa hela tiden å välja visa som lista. Kan det finnas nåt i registret som man kan ändra kanske.
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3

Nej
Man kan ju tillåta program i Windows brandvägg kan det vara någon ruta där man ska bocka i för att få igång IS radio
Kollade precis min brandvägg å jag har Windows egna å där har jag tillåtit Internet Explorer-Firefox samt min mediespelare som är Gomplayer. jag har inte lagt till nåra portar eller nåt. du har ett skumt fel här boax.
sen till Göcke: Vilken mediaspelare startar när IS radion går igång? Känner inte igen min egen å jag har inte aktiverat WMP men ändå så funkar allt automagiskt.
Annons
vi fortsätter väl å försöka lösa boax problem med ISradion i denna tråden då eftersom mina problem (förhoppningsvis) är lösta.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem