Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

IE8 Beta2

IE8 Beta2

Nu har jag laddat ner denna webbläsare. Men vissa problem uppstår.

Nytt inlägg på IS blir förvrängt så jag skriver detta med Google Chrome som
hjälp.

Snabb är den men som sagt. En varning. Den går inte att avinstallera verkar det som. Utan stora problem som följd.

Google Chrome ger en brun rand runt inlägget som ni skriver här på IS.
Snyggt som tusan. Ha,ha!!
Antal svar på detta inlägg: 37
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

leiake
Läs tråden "Personligt till jigsaw" som jag startade i går 24/9.

vi skrev en del om just IE8 där. Kanske hittar du något där som för dig vidare i rätt riktning och förhoppningsvis till en lösning. finns en site dä rsom kan vara intressant för dig.
leiake
Lugna nu ner dig lite. Detta ska vi fixa serru.
http://support.microsoft.com/kb/949787# Gå ner ganska lång så står det hur du ska göra för å avinstallera IE8. Har du problem med engelskan så finns ju
http://translate.google.com/translate_t# Har in testat själv å avinstall för den funkar bra hos mig
Lycka till
Bra jigsaw att Du finns till när Du som bäst behövs.
Annons
Leiake!

Kompatbilitetsvyni verktyg löste dessa problem. Kolla det.

Min IE8 är
Thomas2
hur har du ställt inställningen då? Du menar att man högerklickar på startfilen i utforskaren å sen väljer Kompatbilitetsvyni (snodde ditt ord för jag tyade inte skriva de)
Ozzy
Hoppas nu bara att de funkar för dig
Thomas2
Det gick inte ändra. Sidan sa nåt om att IE var en del av windows. Jävla Bill å hans grejer he he.
jigsaw
jag kör inte IE8 Beta 2.
Har den inte installerad. Men lyckades avinstallera den hur det nu gick till vete f-n, men det gick.
nu väntar jag till den skarpa versionen kommer.

Annars är det inga problem förutom att FF 3.02 beter sig konstigt ibland, men det kan jag leva med.

hoppas det löser sig för Dig

jigsaw

I verktyg Kompatbilitetsvyni ,den ska vara "bockad". Eller klicka i rutan efter adressfältet ( sönderivit papper.)
Thomas2
Okay då fattade jag fel men har bockat å tryckt i !"pappret" nu. Det ser mer ut som vanligt nu.
På min är det sönderrivit. Ja kilckade på papperet och trykte uppdatera,vips funkade det.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem