Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Mountat i Daemon tools

Mountat i Daemon tools

Hej. Har precis mountat och installerat Rome-Total War. Men när jag nu vill starta spelet så vill den att jag stoppar i rätt cd... men alla cd:s är montade men den vill inte starta ändå. Hjälp mig Internetstart your my only hope.
Antal svar på detta inlägg: 6
Du måste helt enkelt köra ett program som tar bort behovet av din "orginal" cd när du använder din öööh "backup" fil.

kort och gott du måste cracka spelet.
Ähum...är inte det olagligt det där? Alltså, att kopiera och cracka?
Kom på grabben en gång och hjälpte honom med att betala ett original-spel på nätet istället...
Reality det är en definitions fråga. du får inte kopiera spel men samtidigt får du ta säkerhetskopia på dem ifall orginalet skulle gå sönder och du måste cracka orginalet när det finns en spärr som säger att man måste ha orginal skivan i.

Så eftersom Carl-H använder sin säkerhetskopia för att inte förstöra orginalet är det inge fel. :)
Annons
Nä inte cracka orginalet utan kopian..:)
Tack för hjälpen grabbar funkar fint med Backupen... Köper alltid spelen för oftast ingår då uppgraderingar och sjysta online spel och tjänster, ser ingen vinst i att ladda ner spel gratis(kanske kortvarigt bara). Men är det ok för mig som har orginalet på stationär data och har lagt in en kopia med no-cd crack på bärbara för att kunna spela på jobbet? vet själv inte men måste för det är döden på jobbet. ha det
Med de flesta program så är det så att du köper 1 licens och då får du installera den på en dator. microsoft kör(de) per processor, så har du en dator med flera processorer så måste du ha flera licenser.

Men när det gäller spel så vet jag inte om det är samma sak eller om det är ok. står i licenspappret som medföljer spelet.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem