Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Går ej installera SP3

Går ej installera SP3

Laddade ner den men sen sk-t det sig under installationen. Men hur installerar jag om den? Hittar inte SP3 under "Lägg till/ta bort program" så att jag kan ta bort och göra om. Hittar inte Sp3 när min dator letar efter uppdateringar. Finns även en annan uppdatering som ej går att installera KB946648.
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2

ozzy!

Dina tips är superbra fortsätt gärna med det..
leiake
Varningstext!?
Har de som har problem med att installera Sp3 till sitt OP, system, läst Microsofts varningstext innan installaltionen. hade det inte vållat dem något större problem.

Varningstext i all ära, men då ska man läsa den först och jobba därefter.

Jag varnade även för IE8 Beta 2. Men fler av Er var för snabba.

Huvudsaken när man gör en uppdatering eller uppgradering, är. Att ens dator är helt fungerande i sitt OS samt att registret fungerar.

Då tycker jag IE7 Pro är trevligare. Och det installeras separat. Lätt att avinstallera om man tröttnar på det.

Nu låter jag så snusförnuftig så jag rodnar av skam.
Ni skulle bara veta hur darrig jag känner mej när jag installerar ngt på datorn. Månne det hålla hela vägen.
Men så ser fakta ut minsann.



Ja fatta inte var problemet är IE8 funkar alldeles utmärkt!
Annons
Thomas!

Då skall jag förklara det.

När jag märkte att IE8 började krångla ville jag ju avinstallera. Då började
helvetet för mig. Till slut visste jag varken ut eller in. Datorn fick ett nervöst anfall.

Om jag hade läst på om kompabilitetsvyn som du tipsade om hade jag varit ett bekymmer mindre. Där har Ozzy rätt. Men jag handlar först och tänker sedan som ni redan har märkt. Ha,ha!!

Undrar om den där vyn kommer i den skarpa versionen.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem