Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Skräppost

Skräppost


Hej! Varje dag får jag flera skräppostmeddelanden enligt nedanstående med olika avsändare och mitt skräppostfilter klarar inte av att sortera bort dem. Jag har inte valt att klicka på "unscribe" eller"here" vilket man ombeds göra om man vill slippa fortsatta meddelanden. Fråga.

1 Är det någon som har erfarenhet av dessa mail och
2 Vad händer om man avbeställler.

Tacksam för svar.

"This message was sent to

Unsubscribe | Manage Subscriptions | Privacy Policy


To stop ALL email from FOX News Network Newsletters, click here to remove yourself from our lists.


This email was sent by: FOX News Network, LLC. 1211 Avenue of the Americas. New York. NY. All Rights Reserved."
Antal svar på detta inlägg: 3
www.foxnews.com är ju en nyhetstidning och det verkar som du har prenumererat på deras internetupplaga
Knappast troligt att Foxnews skickar ut mail med nya/olika användare hela tiden. Detta är med all säkerhet ren SPAM och det sista du ska göra är att klicka på någonting i dessa mail för det bara gör avsändaren medveten om att din e-mail adress är aktiv.

För att bli av med skräpmailen helt måste du nog skaffa en ny adress..men det lugnar nog ner sig efter ett tag om du inte svarar.
Om jag fattar det rätt så sänder Foxnews nyhetsmail från 6 olika avsändare med olika ämne

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem