Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Formatera är tråkigt

Formatera är tråkigt

Ha,ha!

Min statonära dator fick nojan. Har försökt att återställa ordningen efter mitt
besök på IE8 Beta 2 i 2 veckor.

Men nu gör jag en fullständig formatering. Det gick inte med andra knep.

Nu är man glad att man skaffade återställningsskivor i tid. Glöm inte det.

Detta skriver jag på min laptop på köksbordet.

Att folk tycker om denna lilla apparat. Jag tycker den är värdelöst.

Samtidigt tackar jag Ozzy för allt Ha,ha!
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

En må tacke.
Alltid är det ngt som blir rätt.


leiake

Formatera !! Vilket göre!! Fixade du det??
leiake
Att din dator skulle få allvarlig krupp bara för att du har haft IE8 installerat de tror jag inte på. Men du kanske lekt lite för möe å tittat på "kultursidor! haha! Då kan det hända grejor.
P.s formatera e aldrig kul
Annons
leiake.
Du tackar mej för allt med ett Ha ha.
Har jag missuppfattat Dig. Är det mitt fel att Du inte läste mina varningar med att installera IE8 Beta 2

At man måste läsa en av Microsoft bilagd varningstext att läsa innan installation.

Har jag har fel och missförstår Dig. Det är det där
Ha ha, som gör att jag undrar vad Du menar med Ditt tack.


Som jag skrivit så många gånger tidigare så är det ju ingen större match att formattera och återställa om man då och då ( när allt fungerar helt ok ) gör en image-backup av partition C:/ o. D:/ .

Då är det ju bara att återställa från image-backup-filerna som man har skapat tidigare. . Men förmodligen behöver man ha ett program som kan skapa image-backup-filerna. . T.ex. Norton Ghost. . Det finns många fler men jag har i alla år använt just Norton Ghost och det har alltid fungerat.

Jag sparar alla backup-filer på en fristående usb-ansluten hårddisk. .
leiake!

Jag tycker att du formatera lite väl ofta!! Köp ny dator!!
Jag tror du vill ha lite sympati för att du har en krånglande dator. Inte ska man väl behöva formatera för en krånglande avinstallation. Prova de som axe nämnde eller testa med systemåterställning. Men detta vet du om så nä detta får vi inte på. Jag "leker" rätt friskt med prog å inte har jag behövt formatera.
Ozzy!

Jag beskyller inte dig för någonting. Det är ju upp till var och en att testa allt
som rör sig. Men det brukar bli strul.

Ha,ha! Visar att jag inte är ledsen. Tvärtom.
leiake
Tack. Det kändes skönt.
Men det är ju så att flera av Er här på Forum är så kluriga och skojfriska så ibland vet inte vad som är skämt o skoj eller vad som är allvar.
Hoppas i alla fall att det löser sig för Dig i slutänden.

Ha de
Thomas2!

Jag har 3 datorer. Tycker det räcker. Men jag vill att dom skall fungera perfekt. Annar blir jag upprörd. Minst sagt.

Men jag måste tillstå att det är en rysare när man sitter och hoppas att nedladdningarna går vägen. Det är så spännande. Det är som att hoppa fallskärm ungefär.

På tal om fallskärm.
En pessimist hoppar med fallskärm men han bryr sig inte om att dra i utlösningninglinan för han tror inte skärmen skall veckla ut sig i alla fall.

En optimist(det är jag) hoppar utan fallskärm på 3000 meters höjd och hoppas få låna en på nedvägen.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem