Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Öppna i nytt fönster

Öppna i nytt fönster

När jag ska öppna en länk i ett nytt fönster så får jag upp det fönstret jättelitet.
Det blev så efter att jag haft många fönster öppnade brevid varandra.

Hur kan jag göra för att få det fullstort igen?
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: «1 2 3

LuckySwede , varför ge upp , du har väl kommit med förslag som kan fungera, men windows har fler sätt att lagra fönsterstorleken på, därav alla problem för många som inte ser sambanden.
Det jag efterfrågar är - som vanligt - feedback på om den jag försöker hjälpa testar råden.


Blessings

LuckySwede®
Nu har jag kommit hem igen.

Göcke , jag högerklickade på min explorersymbol som var på skrivbordet och den visar annat än den som är i snabbstartfältet.
Nu funkar det i alla fall med att få sidan öppnad i maximerat läge.

Lucky swede! Jag är tacksam att du försöker hjälpa mig.
Jag var ute efter att få sidan öppnad i maximerat läge.
När jag drog ut sidan så blev den ju inte maximerad utan jag får då bara en fyrkant istället för de två överlappande.

Det blir samma resultat storleksmässigt så det skulle ha funkat det med.

Nu funkar det i alla fall igen och kjag anser tråden som löst.
Tack alla ni som försökt hjälpa en lite trög medlem
Annons


Jag har i ett tidigare inlägg skrivit detta om Avant Browser. . Och nu skriver jag det igen som ett förslag om en bra Web Browser.

" Jag har i flera år använt ett webbläsar-program ( Web Browser ) som heter Avant Browser. . Deras hem-sida finns på -
< http://www.avantbrowser.com/ >

Jag använder Internet Explorer men så vitt jag förstår kan man använda även andra program med Avant Brovser.

Avant Browser är gratis , bara att ladda ner och installera. "
patrikke , ingen skall be om ursäk för att man får problem,
som kanske inte är så självklara alltid.

det viktigaste som finns är att vi bjuder på förslag prestationslöst.
men som LuckySwede önskade , feedbaken gör att alla kan söka
och finna på bra lösningar.

Tack patrikke för att du gav oss den.
och lycka till i fortsättningen
Göcke! Det där med lycka till behövs.
Rackarns vad seg datan har blivit den sista tiden men det tar jag senare i en annan tråd när jag kört fast.
Jag började följa denna tråd, eftersom jag hade samma problem.

När jag kom till LuckySwede´s förslag i eftermiddags, provade jag det. Det fungerade helt perfekt! Kanske har ni andra konfigurationer som gör att det inte fungerar.

Tack till LuckySwede!
Tack själv.

Det är precis detta jag efterfrågar. Någon som berättar att de prövat rådet och vilket resultat det blev. Hade resultatet blivit negativt hade jag ju kunnat försöka vidare att hjälpa. Får man ingen feedback vet man ju inte om det är lönt att använda tiden för att söka andra möjliga lösningar. Inte heller kan man fråga om personen stötte på problem eller inte uppfattade hur de skulle göra in något av momenten i förslaget på lösning.


Blessings
LuckySwede®

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem