Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Saker slutar fungera i Vista

Saker slutar fungera i Vista

Är det bara jag som har saker som slutar funka i Vista? Op säger ibland att skärmsläckaren har slutat å fungera samt Gomplayer har slutat fungera och så vidare. Windows söker efter en lösning men inte f..n hittar den nåt. Har bara versioner som är anpassade till Vista. Prestandainformationen har inget å säga så där funkar det som det ska.
Antal svar på detta inlägg: 4
Har Vista Home Premium, fungerar OK tycker jag. Inga problem som du nämner.
säkerhets inställningar
har datorn satts i viloläge kolla energi hanteraren å kolla så inte stäng av knappen e inställd på vilo läge å stäng av kanppen på startpanelen ska va röd inte svagt gul tyvärr e de många som inte kollade upp de på sista vista uppdateringarna
Jag har Vista Ultimate och Office 2000 och det funkar inte alltid. Word kraschar lite då och då.I och för sig hittade Windows en lösning dom visade en länk och föreslog att jag skulle uppgradera till Office 2007,tyvärr stod det ingenting om var man skulle ta pengarna från .Så nu håller jag på att lära mig Open office
Annons
Okay ni ska tack för hjälpen. Har Vista Basic å de kanske e det som spökar inte vet jag? Hade jag vetat det jag vet idag om datorer å Vista så hade denna datorn varit kvar i affären. Vill ha en ny men det vill inte plånboken.
Ska kolla upp era tips.
Vargo
Jag använder Office 2000 å det du nämner har aldrig hänt här.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem