Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Värt att pröva

Värt att pröva

Nu är jag här igen
Detta är värt att pröva för den verkligt händige.
Men jag vågar inte ansvara för andras handlingar.
Det läggs till en svensk översättnnig under installationen.
Förutsatt att man gör rätt.
Jag säger inte att man måste ha detta.
Men det underlättar om man inte förivrar sig.
Man behöver ju inte använda alla verktygen i början.
Sätt Er in i funktionerna lugnt och eftertänksamt.
Programmet har verkligen mycket att visa.

http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html

upa
Ozzy
Antal svar på detta inlägg: 4
Hmm min gode Ozzy.
Var det inte du som tipsade om Glary Utilitis (rättstavat vet i hondan)? Detta var ju ett bra prog som jag inte hade nåra problem med. AWC Tror jag är ett liknande prog men det föregående slår nog detta. Använder bara CCleaner förutom Windows egna samt FF.
jigsaw
Jag bara ramlade över detta och såg, att i rätta händer har det en fin potential.
CCleaner ligger faktiskt i lä. Även om det är perfekt för många.
Jag har inte använt AWC, så jag kan inte uttala mig om detta.
Men jämför man detta med Glary Utilities, så går det ett eller flera steg längre i användbarhet. Men gör man fel och är för nyfiken för snabbt, så kan det barka åt skogen.
Man kan t.ex. uppdatera sig på drivrutiner också, men det varnar programmet för på engelska.
(Ingen återvändo) vad jag kan se.
Annars kan man återställa det mesta. Men den rensar sådant man inte trodde man hade på disken. Så det kan bli mycket att återställa på de olika nivåeerna.
Annars är det svensk översättning rakt igenom.

Ha de
/Ozzy
haha har install detta på en kompis dator (sa att han Ozzy e en karl man kan lita på) . Ska scanna allt som finns å sen vänta med spänning på formateringen eller systemåterställningen. Sa till han att detta install jag utan upa.
Annons
jigsaw
Ja Du , så långt mitt förstånd räcker, är jag reko mot mina nätvänner. Jag bemöter andra så som jag själv vill bli bemött.

En sak som är värd att beakta ang. detta program. Är att det känner av en del filer under "Dokument and Setting" som "Tempfiler".
Vissa specialprogram lägger sina kataloger med underliggande filer just där. Om man inte kan styra om detta vid installationen.

T.ex. Kalender för Hemekonomi och (Men sparade dagböcker etc. tas inte bort) endast programvaran...

Adobe Digital Editions/-läsare för nätböcker från bibliotek.
Ev. flera program som jag inte känner igen.
Då får man ominstallera dessa.

Jag vill tro att allt vad man tipsar om, hjälp o dylikt. Allt sådant är väl upa.
Tilltron till andras tänkande och förstånd. Det är ju inte upp till insändaren att bedömma.

Jag har ofta huvudet under armen, till följd att jag blivit låghalt. Skämt o sido. Ömsesidig respekt är väl vad som gäller.

Ha en fin dag. allihopa

,n ozzy

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem