Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Webbkamera vara eller inte vara

Webbkamera vara eller inte vara

Har precis skaffat denna fantastiska sak å har fått den å funka i msn. vilken grej eller är det de? jag hade iallafall sketkul med den.
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: 1 2 3 Nästa »

jigsaw(väntar på 5-an..)

Tror nästan Du är i min ålder,så,använd den sparsamt efter kl,00:00

Inga kommentarer behövs,har hört alla!!!

Lycka till(hoppas slippa se Dig på UTube....)

/B.
bln
japp det gör jag med. väntar på uppdateringen på msn alltså. hoppas att ingen spelar in det som visas på min kamera. jag e alltid nykter å städad när jag har den igång. hmm det fattas ca 30 år till din ålder min vän.
Varför skulle man inte våga använda sin webcam? Det är väl ingen som kan se den bortsett från den eller dom man är uppkopplade mot Det är snart 10 år sedan jag skaffade min första webcam och jag har aldrig haft problem med några utomstående
Annons
Webbkamera är inte min stil. Inte på ett Forum. Jag har testat.

Det blir för personligt. Det klarar inte Svensson av. Men att skriva lite under ett nicknamn. Det går skapligt. Men inte 100 %. Tyvärr. Vi är blyga!

Webbkamera är bra om mormor sitter på ålderdomshem i Skinnskatteberg och vill kolla sitt senaste barnbarn som är fött i Kalifornien.

Men då vill det till att personalen på äldreboendet är utbildade för detta och att mormor inte har fel på synen.
Nu var det väl tal om att använda sin webcam i msn och inte i ett forum.Nog är det väl kul om man har anförvanter i till exempel Australien att kunna se dom när man pratar med dom
Vargo!

OK! Nyförälskade och vissa sinnesrubbade personer kan tycka att det är
roligt att titta på varandra i en halvtaskig kamerabild.

Men då får man vara nära släkt eller mycket goda vänner.

Vi tar ett exempel på motsatsen. Göcke tycker att jag är för frispråkig. Han vill att jag tar det lugnt annars får du inte leka i min sandlåda. He,he!!

Jag riktigt ser det framför mig hur han stirrar in i mina ögon genom webbkameran och säger:

Jag har aldrig tyckt om dina inlägg men nu är det slut. Jag orkar inte längre.
Påstår du att jag är sinnesrubbad? Och vad menar du med halvtaskig kamerabild ,bilderna blir ju helt perfekta
Jag förstår ju att du aldrig provat något sådant som Skype
Vargo!

Sinnesrubbad är du inte. Långt därifrån. Men du är lite irriterad på mig. Du
har i alla år haft en motsatt åsikt. Plocka fram ett inlägg där du håller med mig. Finns det!!

Vi spelar inte samma serie. Vi är olika personligheter. Så är det.
http://i104.photobucket.com/albums/m178/vargo72/drink1.gif
Vargo!

Ha,ha! Den var bra!

Jag har aldrig märkt att du varit alkoholpåverkad i dina inlägg. Ärligt!

Men nu har jag mina aningar. Vi kanske spelar i samma serie i alla fall.

Du är tydligen 75 år. Då är jag imponerad.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem