Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Is-sidan

Is-sidan

Tack för detta förnämliga "Nyhetsklipp" på startsidan

Men ska vi ha mobilen och peppakakan till höger att fladdra hela denna veckan???
Antal svar på detta inlägg: 58
Sidor: 1 2 3 4 5 6 Nästa »

Jag bl. a. tycker att det bästa var att på Is- sida inget fladdrar och stör.
Ska det bli IS-sida samma krims&krams som alla andra startsidor?- då jag tackar för mig, efter par år....
Det är synd, jag har alltid var mycket nöjd att den startade snabb t.ex på gamla datorer med långsam uppkopling i övriga länder.
HÅLL IS-SIDAN RENT!
Agnefitt!!Håller med dig att sidor som är sega att ladda hoppar man gärna över när man har seg uppkoppling.

Kolla in aftonbladet och expressen och liknande som har småfilmer med i startsidorna, tar en evighet att öppna fast jag har åtminstone 1,5mb i nedhastighet.
Kan tänka mig dem som surfar via mobilt bredband, som det kallas där inte 3g är utbyggt! Eller de som sitter med modem. 56kb...
Hmm
Intressant med de nya nyhetslänkarna. Dessvärre är jag lite motståndare till Tv4, men jag ska försöka kolla och se vad jag tycker.
Annons
För mig var det bättre med en grupp inrikes nyheter,
och en med utrikesnyheter!

De nyheter som sänds på TV har jag redan sett!

Det fanns senare och andra, nyheter
som vi tidigare fick på nätet via SVD!
patrikke,
det segaste uppkopling som jag upplever det är på Stena Lines färjor (Göteborg-Kil). Hittils Is-sida var den enda som gick att starta innom 5 minuter. Hur det bli nu?
PerAsk,
jag håller med jag är också mot Tv4. Det är en mest politisk korekta (feministisk-ekologisk-kryptokommunistisk-moralist) "nyhets agent" i Sverige. Då varför man har byt från SvD? Vem tog över Is-sidan?
Uppkoplingen på tv4-nyheter går ju snabbt. Men det gäller att man har hyfsad bredbandshastighet.. Annas blir det seeeegt!!

Tv4- Njaaaaa!!
Har detta med pengar å göra måntro? Daniel å co. kanske vill göra sig en hacka på detta å därför slänger in tv4 å reklam på startsidan. Om det nu är på detta viset så är dom värda varenda sekin.
Visst är det synd om man inte har hyfsat bredband å det kan va segt å annat. men vi får väl låta Daniel å Gamlemannen Göcke förklara sig. Jag har 6mb å tycker inte det är segt.
Med Telias svagaste/uppkoppling/bredband är det nästan helt otänkbart att se Nyhetsklipp. I synnerhet Tv-4 nyheterna. Det är det segaste som finns. Och varje Tv-klipp ska alltid föregås av reklam.
Nu får jag gå på SvD direkt om jag vill se nyheterna.

Snart tackar jag för mej också om det ska hålla på så här. Pengar i all ära, men det är väl vi som håller i gång den här sidan/Forumet. Forumet är som jag ser det ett fullgott komplement till IS. Synd om det blir tummat på.

Teliareklam rörlig. Ska man aldrig bli fri från detta. Räcker det inte med att det kommer i brevlådan och på deras egen hemsida och TV. Irritationsmoment det är vad det är.

Jag måste stärka mig med en kopp

Jag må ha tomtar på loftet

Men nu får det vara nog.
God Jul!
Nu e jag väl himla besvärlig men jag märkte redan när jag öppnade IS att den gick fortare att öppna än innan. GÖCKE eller nån annan ansvarig: Ni måste ge oss svar på detta med reklamen å tv4! Sen undrar jag om ni gjort nåt så att sidan ska öppnas fortare?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem