Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Norton security

Norton security

Jag laddade ned Norton security och skannade Den hittade naturligtvis en del fel när jag skulle rätta till det visade det sig att det va bara scann som va gratis o då avinstallerade jag det genom ta bort lägg till och det försvann.Efter detta har programmet helt plötsligt installerat sig själv trots att jag avinstallerar det Vad göra?
Antal svar på detta inlägg: 5
Var laddade du ner Norton Security ifrån?

"Norton Security" eller andra program brukar inte installera sig själv så förmodligen har du misslyckats med avinstallationen eller så har du kanske ett virus/malware som kallar sig Norton security.
Kommer inte ihåg varifrån jag fick det men tyckte att norton lät OK. Har letat efter virus men kan ej hitta ngt Nu är det borta i alla fall får se om det poppar upp igen.
Prova att ta bort det om det kommer igen med revo uninstaller. googla så hittar du det, det rensar bort alla spår.
Annons
Förr när man laddade ned Chockwavve, så erbjöds man att gratis att ladda ned "Norton Security" Som ett Freeware. Då tog det även bort de fel de hittade, men efter en uppdatering till en "större" format så är det bara reklam för det fullständiga "Norton 320 2.0"

Jag hade det en tid som ett komplement. Men har nu avinstallerat det för gott. Och det vållade inga problem då. Det verkar som de uppnått sitt syfte. Men det gör ingen skada.

Kollade andra program jag avinstallerat med revo och hittade "spår" som fanns kvar. Världens bästa support is forum Tack alla snälla kunniga isare

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem