Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Skärmsläckare

Skärmsläckare

Hur får man skärm släckaren att funka i Vista är det någon inställning i energisparfunktioner man ska göra har ställt ner den till 1minut men det händer inget någon som vet hur man gör
Antal svar på detta inlägg: 6
högerklicka på skrivbordet och välj anpassa, sedan skärmsläckare
och sen väljer du vad du vill ha , Tom är en helt svart skärm. sen minskar du ned tiden till vad du villa ha , som den skall starta efter.
Göcke har så rätt så. sen får man hoppas att du slipper vistamöget som säger till dig att skärmsläckaren xxx har slutat å fungera. Vi ska skicka denna information till nån fantastisk databas å fixa ditt lilla problem. Jo jag e negativ till min natur jag vet så det behöver ni inte tjafsa om! Man ska tacka livet som hon arja sjöng om e inte min grej. Kan de gå åt h-e så gör det de! Dantes lag helt enkelt.
Kram på er alla där ute!
Murphys lag, jigsaw
Annons
Dom som finns funkar efter Göckes tips, men jag laddade ner ett akvarium men det funkar inte med Vista ändå stod det att det skulle göra det är det någon Vista användare som kan tipsa om ett akvarium som funkar med Vista. Jag tycker det är snyggt med fiskar och så slipper man ju mata dom.
prolemet boax är just att finna en som är utan virus/trojaner/malware mm, eftersom det förekommer så många fula fiskar i den branchen som aktiva skärmsläckare utgör.
[www.serenescreen.com] ..
[http://skarmslackare.com] ..
[www.screensaver.com] ..
[www.freeze.com] ..
[www.freesaver.com] ..
[www.chem.ox.ac.uk/curecancer.html] ..

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem