Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Problem med länkar i startsida

Problem med länkar i startsida

Finns det nån som använder Dinstartsida.se? Problemet är att jag vill ta bort lite länkar om jag själv lagt dit men det går inte. Går till organisera mina länkar å sen markerar jag en viss länk å högerklickar å tar bort men sen när jag sparar så kommer den tillbaka igen. Har letat på sidan men ej hittat nåt som kan hjälpa mig.
Antal svar på detta inlägg: 8
jigsaw

Jag lyckades inte hellre!! Kanske du skall ställa din fråga på deras forum?
jigsaw!!

Jag har en startsida. Men den tar månader att lära sig. Men den är nog snudd på perfekt när man lärt sig den. Men rekommenderas inte till nybörjare på datorer. Tror t.om att Göcke får tänka till där. Ha,ha!

Du nämner "Din startsida.se!" Att inte kunna ta bort länkar. Det tyder ju på spyware. Du är torsken. Helt klart.

Man skall skilja på startsida och Forum. Glöm inte det.
thomas2
jag har lagt upp frågan där. vi får se om man får ett svar.
leiake
spyware tror jag inte det är men det kan va en bugg i uppbyggandet av sidan.
Annons
Haha nu lyckades jag. jag satte markören i den favoriten som jag ville ta bort å sen högerklickade jag å valde markera allt. sen valde jag ta bort sen la jag till den nya länken. hoppas ni förstår. En bira 5.2 å hugg å slag löser allt
Men ISare vad ser ni för fördelar med Dinstartsida.se
Nämn någon? Den ser ju i princip ut som ett kopia av IS. Inga problem med länkar när man kör IE7.
Skriv nu upp en lista typ
PLUS MINUS
PonGot

Man måste alltid har ett reservhjul!!
Den har en utmärkt lätthanterlig Kalender!

Den skall också inom det närmaste starta en Blogg !!
Alla tror på sitt. Men idag är en startsida inget märkvärdigt. Tvärtom.

Men att hålla igång ett Forum kopplat till en startsida. Det är marigare.
Men om vi lite äldre riktar in oss på IS Forum. Då blir det bra. Vi som är över 32 år skall inte fjanta runt på Facebook. Ha,ha!!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem