Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Avg uppdateringsproblem

Avg uppdateringsproblem

hejsan!
Jag har problem med att uppdatera avg free.

The connection with update server has failed.
Och så står det nåt mer.

Är det någon som varit med om deta?
Har xp.
Frugan kan uppdatera.
Antal svar på detta inlägg: 8
Händer då och då. Fixar sig vid en omstart på min dator.
Har startat om och reparerat avg men ingen bättring.
Har ladda ner uppdateringsfiler från avg och lagt i en mapp så programmet är uppdaterat men när jag klickar på uppdatera igen så händer samma sak och den färggranna flaggan blir grå igen.
patrikke!

Jag hade AVG. Men inte längre. Dom har för dåliga servrar. Gratis är ju bra.
Men det verkar för bra för att vara sant. Allt som verkar för bra är sannolikt inte det.

Jag har Spyware Doctor +Antivirus. Det söker av min hårddisk på 3 minuter samt uppdaterar sig själv. Kostar lite. Jag känner mig lite "torsk". Men har inte haft några större problem. Men ibland åker man dit i alla fall. He,he!!

Men dom som kan datorer gapskrattar antagligen åt oss amatörer. Men nu är det slut för lycksökarna. Microsoft bjuder på eget antivirusprogram nästa år.Varför inte från begynnelsen år 1995.
Annons
Måste vara ditt skägg som AVG inte gillar

Wacko!! Det ligger i sopkorgen.

Kommer det att vara ett gratis antivirusprogram som microsoft kommer ut med tror ni?
Kommer det att funka till xp?
http://blogg.tkj.se/microsoft-ska-lansera-gratis-antivirusprogram/ till dig patrikke
patrikke

AVG 8,0 free,kan djäv... lite i bland med uppdate,men pillra man ett par ggr, brukar det lösa sig!!
Varför bråka med AVG när motsvarande Avast! är minst lika bra för vanligt användande !!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem