Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

AVG

AVG

Jag har fått ett problem med mitt antivirusprogram AVG free Edtion 8.0.176
det är ett rött utropstecken undre Update Manager står det "A bin file is missing" det funkade igår jag har inte mer är stängt av datorn och startat den så jag undrar vad man ska göra och hur en fil bara kan försvinna .Någon som har något tips
Antal svar på detta inlägg: 42
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

jigsaw!

Jag kollade min egen profil. Jag tycker jag ser snäll ut. Jag har dolt mina tänder ser det ut som.

Dom är mina egna. Inte andras. Ha,ha. Men dom är lite gula därför så
reflekterar inte fotoblixten ordenligt.

Skall jag vara ärlig så vill jag inte synas för mycket.
Med tanke på dina insuinationer om mitt förflutna.

Insu.........er. Där fick jag använda stavningkontrollen.
leiake!!!!!!!!!!!!!!!!
190 raka rosor till dig!!! Du e för go din gamle getabock!
Vill du va tomte här iår? visst det är en bra sträcka men...fan va det ha de vatt häftigt!
Ha,Ha

Hur ska han komma ändan dit ner?? Han har ju ingen bil!!

Men det hade varit roligt och se honom som Tomte!!
Annons
Nu har jag installerat AVAST får se hur det går, jag har varit AVG trogen länge men nu ger jag upp. Tack för tipset
Thomas2!

Jag tar tåget till Hässleholm. X2000.
Sedan går det en buss till Broby via Osby. Hela resan går på knappt en timma. Du tror att bilen är enda sättet att överleva.

Jag är gärna tomte hos "jigsaw" om "Göcke" följer med som stjärngosse.
Bästa att tillägga om TV är där oxå. Ha,ha!!
För att nu återgå till tråden. Ska bli spännande var du tycker om AVAST, boax!!

Hör av dig om den är bra eller dålig!
Ska testa hittills tycks allt funka inte blir datorn slöare tycker jag, tar Avast mycket datorkraft
Avast funkar mycket bra och tar inte heller mycket kraft.
Dessutom har det en mycket bra skanningsfunktion om man startar programmet och väljer schemalägg skanning.
Då startar datorn om och i något sort halvt dos-läge innan windows startar så skannar den igenom hela datorn eller det du har valt.
Fördelen är att den skannar igen systemåterställningskatalogerna vilket ett vanligt antivirusprogam inte klarar, och där kan det gömma sig en hel del.
Du får dock räkna med att det tar lite tid att skanna, för det är inte det snabbaste på detta viset.
Norton 360 Tog en gruvlig tid! Och slöade ner datorn. Att surfa under scanning var inget att tänka på.

Dessutom var det dyrt. 385:- året.
Haha alla är nöjda å glada! leiake kom hit å va tomte, det hade varit en fin upplevelse för mina barn haha. Ta sen Ozzy å Göcke som nissar å alandia som nissa samt mimmi61 som fixar maten då e jag nöjd. Fredagskväll?: Japp å visst kan man skarva lite men det jag skrev innan det vill jag se!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem