Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

AVG

AVG

Jag har fått ett problem med mitt antivirusprogram AVG free Edtion 8.0.176
det är ett rött utropstecken undre Update Manager står det "A bin file is missing" det funkade igår jag har inte mer är stängt av datorn och startat den så jag undrar vad man ska göra och hur en fil bara kan försvinna .Någon som har något tips
Antal svar på detta inlägg: 42
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Ska han ta x-2000 till dig. Lär han inte komma fram innan jul!! SJ-Försening du vet!!
En fråga till om Avast finns det ingen automatisk skanning som man kan ställa in eller måste man köra skanningen manuellt
Annons
Jag har en Norman licens som jag inte använder den får jag fritt från Nordea.

Om nån vill prova Norman så skriv till pedhan@hotmail.com så skickar jag nyckeln.

Norman finns för nedladdning här www.norman.com
Jag tror att du kan schemalägga när scannningen ska starta. Jigsaw vet nog.
boax du kan lägga in scanning under tiden skärmsläckaren är aktiv, efter installation så finns avast bland skärmsläckarna , där finns även en knapp för inställlning av scanningen.
boax.
Jag tror inte att det finns. Hittar inte detta.
Jag vet inte om betalversionen kan ha den möjligheten.
Jag börjar tvivla på Avast det jag har märkt är att uppstarten av datorn tar mycket längre tid plus att det stod efter skanning filer ej tillgängliga för skanning vad menas med det . Jag säger som han som skriver i Windows Nytt min favorit får nog bli AVG Free Edition
Hmmm,. det låter som om något är fel?
Jag har aldrig märkt detta och aldrig haft några problem med uppstart eller snabbhet.
Kanske ska du avinstallera det igen.
Innan dess laddar du ned CCleaner.

Koppla från bredbandsuppkopplingen och avinstallera virusprogrammet.
Starta om datorn
Kör CCleaner och gör en registerstädning. Välj att spara registret. Kör sedan CCleaner ett par gånger så att du ser att det inte finns några problem och installera om Avast

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem