Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Facebook

Facebook

Facebook vad har man för nytta av ,,,,,,,,är det en kontakt förmedling eller ?Kan nån förklara nyttan med va med där mmmm.
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Jocke458!

Det är 30 miljoner användare. Men vi är för gamla. Håll dig till IS.He,he!!

"Facebook är ett socialt verktyg som hjälper dig att hålla kontakten med dina vänner och med personer som arbetar, studerar och bor i din närhet."

Min uppfattning är nog att det är som en hemsida med en massa fotoalbum.
Man blir lite snurrig av allt dom hittar på. Minst sagt.
Du kan inte bara ha kontakt med vänner i din närhet utan över hela världen. Facebook kombinerar e-mail, chat, egen hemsida och blogg i en enda funktion. Smart som fan men dom har villkor som är hårda så man får tänka på vad man lägger ut på sin sida.

Lägger du ut en bild på dig själv så har Facebook ensamrätten till den.
http://www.facebook.com/pages/InternetStartse/64723279936

Vem har lagt ur Göcke och mej på Facebook??
Annons
Skulle inte förvåna mig om det är Daniel.
Är ni med i facebook. Till vilken nytta?
Var försikta och släpp in personer du inte känner väl i din Facebook. Du vet aldrig i vilka nätverk du hamnar. Min FB är inställd på sekretess så att du måste bevilja alla som vill in. Har funkat bra i ett par år nu. Tänk på att din profil med telnr o mail kan bli offentlig.
Tycker även man skall fråga IS medlemmar om lov innan man lägger ut uppgifter som möjliggör identifiering.
Den goe leiake har gått lite för långt där i en tråd nyligen tycker jag. Om jag själv vill är det ju bara att offentliggöra dessa uppgifter på "Din profl" Om inga vitala uppgifter finns där skall man inte lägga ut dom själv.
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR på Er alla ISare.
Kunde tro att leiake var med där!!
Korrektion: Halkade på tangenterna
Var försiktiga och släpp inte in personer du inte känner väl i din Facebook och lägg inte ut andra IS medlemmars data om du inte har fått tillstånd av medlemmen ifråga.
citat: lägg inte ut andra IS medlemmars data om du inte har fått tillstånd av medlemmen ifråga. slut citat..Kan bara instämma..
Nu är jag med. i facebook!! Men varför syns inte mitt namn??

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem