Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Ljudinspelare

Ljudinspelare

Jag sitter och letar efter en ljudinspelare som man kan använda tex att spela in en låt som hittar på you tube den ska vara gratis och passa till vista någon som kan tipsa om en sådan
Antal svar på detta inlägg: 49
Sidor: «1 2 3 4 5

boax
bry dig inte om onkel leiake. låt han hållas med WMP. Vilken mediespelare har du installerad? Jag tror du är en förståndig man å har VLC installerat. Annars får du väl hämta den.
Firefox på systemet smakar inte det rävpiss
Snälla ni! Blanda inte in en massa annat i denna tråden för då låser farbror Göcke tråden innan boax fått hjälp. Han kallar det visst för lekstuga.
Annons
Det kan inte jag uttala mig om vargo.
Jag har inte testat rävpiss.

Sorry igen, detta var sista urspårningen för i kväll.
Sluligen så har jag testat stormbringers förslag med KeepIt. Fungerar klockrent vilket format man väljer. Getvideo format kan man sen konvertera i youtube downloader.
Så nu avslutar jag detta ämne iallafall.
Lycka till boax.
Tack allihop för alla tips men jag tror det beror på någon inställning i vista eftersom jag inte får någon recorder att funka men som sagt tack för hjälpen
boax!

Hittade denna länk. Kan det vara något?

http://blog.video-download-convert.com/sv/youtube-to-mp3/
Nu har jag lite frågor igen, har fått nästan allt att funka jag kan spela upp videon med VLC spelaren som jag laddat ner från you tube nu är min fråga kan jag spara bara musiken och bränna ner på skiva från VLC spelaren eller är det olagligt
Det var tydligen ingen kunnig personal inloggad

Sida:
« 3 4 5


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem