Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Förlåt men vem är ansvarig??

Förlåt men vem är ansvarig??

för denna icke uppdaterade sida?? Internetstart? Javisst om man lvever i dået, och inte i nuet!!

Nyheter
00:10 38 dödade i brand i Pakistan
00:10 38 dödade i brand i Pakistan
00:10 38 dödade i brand i Pakistan
23:45 27 gripna vid kravaller i Oslo

Ekonomi
14:45 Kortvarig jobbglädje på börsen
14:37 Saab får Gripenorder från Sverige
14:30 Nordea sänker boräntor
14:15 Fortsatt ned på börsen


--------------------

Vad handlar det om, kostar det pengar att ha en startsida som är uppdaterad, eller har hemsidan fel på sin server??


Måtte ngn ansvarig vakna till liv!

Mvh

Alberto
Antal svar på detta inlägg: 10
Jag kan tänka mig att det är Nyhetsportalen som strular med nyheterna.

Visserligen så var inte SVD världsbäst med uppdatering och så, men ska jag vara ärlig så saknar jag deras nyheter om man jämför med nyhetskanalen.se :/
Jag måste säga att jag håller med fajjer. Saknar oxå SVD nyheter. Kanske inte de bästa, men dock bättre än det vi får idag.
Jag tycker att rubriken "Sport" är aningen missvisande.
Självklart är fotboll sport men sport är inte BARA fotboll. Vad jag kan se så är det 100% fotbollsnyheter under rubriken. Inte ett dugg annat som hockey mm.
Inte så konstigt i och för sig då den är länkad till Fotbollskanalen.se, men byt då namn till "Fotbollsnyheter" eller liknande...
Annons
alberto , detta har vi komenterat tidigare .
Jamen Göcke,
ursäkta då!
Det var bättre förr.... som sagt det finns mer sport än fotboll tror jag!!
Det verkar vara mycket missnöje med ändringen som gjordes på Internet start själv tycker jag det var bättre som det var tidigare jag använder inte nyhetsklippen vill ja titta på TV4 sida så använder jag den .Det vore på sin plats med en kommentar från Daniel det är ju hans sida vi pratar om .Men det är bara Göckes åsikter som gäller
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2604&a=585034

Här får ni ju det senaste nytt!!
http://www.sportal.nu/

och här hittar ni både sport och hockey
Ett förslag:

Skulle man inte kunna få rösta i Veckans fråga om vilka nyhetslänkar man skulle vilja ha på IS?

Sen får man väl se vad som är möjligt ekonomiskt, juridiskt etc.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem