Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Windovs Media Player

Windovs Media Player

Mitt problem, som jag undrar över, är följande;

Vet någon var i inställningar som man kan kryssa för så att allt som man spelar/laddar ner...inte automatiskt hamnar där?
Kan dålig engelska så om ni vet var, så förklara noga
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Anne_Sofie!

Jag har all min musik i en "Min musikmapp". Skall jag spela musik så markerar jag den/de låtar och högerklickar, väljer den musikspelare jag vill ha.

Nerladdning av musik läggs i den mapp jag som jag talat om för nerladdnngsprogrammet attt det ska lägga sig i. Jag har också Windows Media Center men använder mest Windows Media Player.

Musiken och film kan jag styra med fjärrkontollen. Jag vet inte om jag förstått ditt problem riktigt.
sofus!

Nej det har du verkligen inte. He,he!

Men hon knäcker nog nöten nu. Tror jag. Hon är väldigt duktig. Jag är helt imponerad.

Vad hon vill är alltså att ingen skall kunna se vad hon har tittat på tidigare.
Är man inte ensam på en dator. Då är detta ett stort bekymmer.
leike!

"Vad hon vill är alltså att ingen skall kunna se vad hon har tittat på tidigare".

Så beskrev hon det inte utan: "var i inställningar som man kan kryssa för så att allt som man spelar/laddar ner...inte automatiskt hamnar där"?

Kanske att en cd skiva kopieras och då hamnar den där om man inte har ändrat i inställningar under "Rippning".
Annons
sofus!

OK! Jag ger upp.

Jag tror du kan mer än mig. Jag har inte ens Vista,det gör det omöjligt att
hänga med i svängarna.


Mina herrar..!......jag tror att ni återigen lyckats att hjälpa mig..vet ännu inte heelt säkert, men jag tror det..

Mitt problem bestod eller består? i att jag ofta (OBS nu viskar jag bara)..laddar ner böcker från nätet..de hamnar under en mapp som jag kallar för "böcker" MEN...de hamnar också i mediaplayerns bibliotek, vilket jag inte vill, eftersom jag för över dem till en MP3-spelare när jag skall lyssna på dem. Samma sak händer, vad jag än laddar hem..
Nu har jag kryssat av lite här och där och får se om det funkar

Sofus...då är även din mediapalyer på engelska då?
Anne_Sofie!

Det var nog så jag fick det till.

Under verktyg i Media player skall du välja alternativ och rippning. Där väljer du den mapp du vill lägga dina nerladdningar. Sen skall filerna inte lägga sig i spelaren. Lycka till!

....nej, den är inte på engelska. Har Vista och Windows Media center var med fast på svenska. Tycker förresten att den är lite krånglig så jag använder den inte.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem