Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Record program

Record program

Någon som vet om det finns något bra program som man kan spela in det som man lyssnar på i sina dator och spara? Helst på svenska och inte för invecklat.
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Prova med AUDIO EDITOR Gold som innehåller SMARTRECORDER.
Skulle du vilja maila mig netped och förklara hur jag ska använda det för jag får det inte att funka. Laddade ner Audio Editor Gold free.
Som vanligt föreslår jag MAGIX Audio Cleaner. Har kört det i 3-4 år...kanon. Funkar bra med streamad musik t.ex. från Spotify.
Annons
Jag har nu testat både de program som rekomenderas här. Det går att spela in men jag får inget ljud när jag spelar upp filen, varför?
Audio Editor Gold free fick man bara prova 30 dagar den var inte free
Raj-Raj
Kolla om alla kontroller i ljudkontrollen är aktiva,både in & ut ljud.Om du lyckats spela in så behöver du väl ingen förklaring på programmet,vilket jag själv knappt förstår,men funkar gör det.....
Raj-Raj vilket program var gratis
Jag vet inte om de var gratis något av dem. Jag har avinstallerat dem och installerat något som hette Smart Recorder i stället. Ska kolla det i kväll om det fungerar som det ska.
Smart Recorder ingår väl i Audio Editor?
Jag har laddat ner ett program som var gratis och det heter Smart Recorder, fungerar kanonbra.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem