Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Vattenkylning

Vattenkylning

Jag undrar om det är någon som vet något om vattenkylning. Det är så att jag ska töma systemet på vatten men vet inte riktigt hur jag ska göra på bästa set. Jag undrar också om någon vet var man kan få tag på tank med inbyggd pump. Den jag har är av märket ASETEK.
Antal svar på detta inlägg: 4
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=75f112440d285305f73806d7bf758d
e5&threadid=358844

där hittar du en del om vattenkylning
Skall be sonen Jonas 21 beskriva hur han gjorde ett vattenkylningsystem som funkade flera år. Han gjorde det som ett examensarbete när han gick på tekniskt gymnasium (Teknik & Design). Det var många som kom hem och kollade och på LAN nätter väckte det uppmärksamhet. Ritningar och materialspec finns på några sidor som kan skickas till intresserade.
Jag skulle gärna vilja kolla på ritningarna över den hemmagjorda systemet, har själv tänkt att bygga ett system men inte haft tid eller resurser skulle vara kul att se hur andra gjort det.

MVH Lucke
Annons
sonen vill inte lögga ut något på IS. Du kan maila göcke så vidarebefodrar han till mig, hoppas jag. Sen kan sonen och du konversera.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem