Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Innehållsförteckning och Index

Innehållsförteckning och Index

Jag har en innehållsförteckning i ett dokument som är indexerat. När jag klickar på en rad i innehållsförteckningen så hoppar markören fram till det stycket det gäller. Nu har jag lagt till ett par sidor mitt i det andra (gamla). Jag har fått in det i innehållsförteckningen också, men inte kommit på hur man indexerar dessa nya rader. De gamla fungerar fortfarande, men när jag trycker på en rad på mitt nya, så kommer jag till ett stycke på det gamla. Det är alltså fel index på mina nya sidor, men jag får inte till det. Det står något om OLE_LINKS2 på flera stycken, fast de leder till olika stycken!!!! Blir inte klok på detta. Någon som kan Indexering?
Antal svar på detta inlägg: 2
Du måste väl uppdatera index har jag för mig. Högerklicka på index och välj uppdatera. Sedan väljer du hela tabellen.
Har provat det, men det nya raderna blir inte indexerade. Däremot lyckades jag få hela första stycket "indexerat" på den nya delen. Den blir iallafall gråmarkerad, och jag får inte bort det... OLE_LINK2 står det där, liksom på flera andra ställen...

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem