Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows mail problem

Windows mail problem

Sitter här med ett mail på jobbet i utkorgen som ej vill gå iväg, ej kan raderas och som stoppar alla andra mail från att gå iväg...hmmm, aldrig varit med om detta förut???? Någon som har ett tips?
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Vilken mailklient har du eller vilken mail använder du? Låter som ett internetfel eller ett portfel i den utgående porten. hade samma fel här i windows live mail med gmail och det var internet som strulade.
har telia.com med pop3...
kan du bli hjälpt med denna sida tro?

http://www.telia.se/privat/link.do?channelId=-76884&tabId=3
Annons
gått igenom punkt för punkt utan resultat...får väl testa att omintallera..Men tack ändå
åke///
har du vista eller xp ??
i xp krånglar livemail mer änn i vista tycker jag iallafall (om de har nån betydelse vad jag tycker)
Vänta!!!!!
Kan det vara så att telia har börjat med att stoppa utåtgående mail dvs smtp porten.
Vilken ISP har du?
Testa å byte den utåtgående porten till 12525. Fick själv göra detta när min ISP spärrade den vanliga smtp porten till Zoomin mailen. Kom bara ihåg vilken den gamla porten var.
jigsaw, tyvärr funkade inte detta heller , Men varför kan man inte radera ett mail i utkast-mappen. Det är ju det som är det konstiga ???
jag vet inte? Vi får hoppas du får hjälp från annat håll, jag vet inte mer än det jag skrivit om.
Lycka till.
hm! kan du försöka å modifiera mailet å ändra mottagaren eller kolla inställningarna så det skickas direkt.
har du ingen datasupport på jobbet?

Åke// Prova med telia webmail i stället. Det bruka funka!!
Är det någon bilaga i mailet?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem