Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Använda äldre version av msn

Använda äldre version av msn

jag har tidigare använt version 8.5 av msn funkat jättebra men provade idag att uppdatera till senaste version som är 9 och fy tusan så rörig och ful den va
så jag tänkte nedgradera igen till 8.5 men det gick då inte alls jag kan installera versionen men jag kan inte logga in irriterande nog
efter lite googlande så verkar det finnas en spärr som gör att man måste använda senaste versionen av msn
för att använda en äldre version av msn så måste man hacka den
men jag är lite tveksam till det vet någon om det finns en annan lösning på det här problemet?
Antal svar på detta inlägg: 4
Godmorgon wildwanderer.
Avinstallera v.9 och och sedan när du gjort detta med allt vad det innebär så installerar du v.8.5 igen så funkar det som du vill men du mister dina "gubbar" i MSN.
Jag har gjort detta ock det fungerar, här är en länk. Men med denna länken så får du oxå Windws Live Mail men det är ju ingen nackdel tycker inte jag iallafall för jag har alla mina mailadresser inlagda där.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=sv&
FamilyID=35aeb0c2-4203-455e-b1dd-4b0b14186556

Hoppas jag har givit dig rätt länk å lycka till.
finns oxå old apps

http://www.oldapps.com/msn_messenger.php
Jaha lyckades du få till det med mitt tips?
nopp efter mycket letande på nätet så insåg jag att msn anser att det är en säkerhetsrisk att köra gamla versioner av msn
man kan installera en gammal version av msn men sedan kan man inte logga in på msn utan möts bara av en ruta där det står att du måste uppdatera till senaste versionen

men efter mycket letande på nätet och lite snokande på skumma sidor så hittade jag en lösning dock så tror jag inte den är laglig så jag lägger inte ut den här
men jag är nöjd och kan köra en gammal version :)


men tack för tipset angående gamla msn versionen jag va på jakt efter 8.5 och den hittade jag nu
Annons
ett litet tillägg så uppdatera inte msn till den senaste versionen om du inte är helt säker på du vill ha den för du kan inte gå tillbaka på ett enkelt vis
och den nya msn versionen är så ful och konstig så enligt mig är det inte msn längre

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem