Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Facebook?

Facebook?

Är det någon som vet vad som hänt med Facebooks hemsida? Kommer inte fram till den ursprungliga sidan, utan hamnar på en sida med samma namn men annat innehåll???
Någon som vet!!!???
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: 1 2 3 Nästa »

utseendet har ändrats för 3 veckor sedan ????protestgrupp finns att vara med i ????????????
Jo jag vet det, men jag kommer inte en till deras startsida. Utan på en reklam sida, uppenbarligen med samma adress. Undrar om min dator blivit kapad.
ja kom då in på deras inloggnings sida
hm ................. kör en genom gång av din dator av ditt antivirus program å se om det hittar nå skit
Annons
Bytte nu virusprogram och det nya hittade en trojan!!! För det virusprogramet jag hade redan gick inte att uppdatera. Nu är den bortrensad o jag kommer in på facebook igen;)
kul att ja kunde hjälpa till
jigsaw och patrikke!! Tack för mailen,men jag har lagt av med facebook.

Skicka gärna era mailadresser till is-mail.
Det är inget fel på FB, snarare användaren. Du kan ibland nå FB på www.facebook.com, ibland på www.facebook.se. Om du ställer in alla säkerhetsprofiler så är ju FB det bästa som har hänt senaste åren.
VIVA: Facebook!!
Och vad heter trojanen som omnäms?
Facebook har ju iof rätt tunga regler. Genom att du registrerar dig på sajten så har du bundit dig på livstid. Du har nämligen ingen rätt att ta bort ditt konto när du väl registrerat dig..

Detsamma gäller med uppladdning av bilder. När du har lagt upp en bild på facebook så har du gett bort rättigheterna till bilden, då facebook därmed äger bilden. Dom har helt enkelt rätt att tanka upp dina bilder på porrsajter om dom så känner för det.. Ja det är ju deras bilder, för du har ju gett bort dom. ;)

Om du senare laddar upp bilder på dig själv som du tidigare du laddat upp på facebook så kan du bli stämd. Du har nämligen inga rättigheter över bilderna sedan dom är uppladdade på facebook..
Googla på Fajjer så kommer ditt inlägg här upp på listan, livet är farligt.
Nu har Fajjer en ovanligt livlig fantasi. FB tankar INTE upp bilder från en KUND till en annan.....något etik har FB. Men godkänner du avtalet är innehållet FBs och det är väl inget att kritisera.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem