Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Spotify..

Spotify..

hur funkar Spotify, går det att spara låtar på mapp, hur?
någon som vet mer om Spotify...?
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: «1 2 3

Breeze

Det var det jag menade, bittorrent klienter är inte otillåtna heller så länge man inte laddar ner upphovsrättsskyddat material.
Emans!
audacity är ingen torrentklient å därmed basta! däremot ett utmärkt program till att spela in det spelas på internet.
Sen vad Göcke hörsammar och inte det kan väl inte jag göra nåt åt?
Nu får du ju anmäla programmakarna till Breeze länk me nu då ju.
Äh! Lägg ner hela diskussionen av detta ämne vad man får å inte får göra, folk väljer väl själva vad dom gör iallafall. Sen vet nog dom flesta vad man får göra å inte göra.
Men visst, spela in från Spotify får väl räknas som en gråzon i vad som e lagligt.

Det som inte Ipred dödar det gör internet starkare.

Ha en bra dag alla ni på IS.
Bra skrivet jigsaw
Annons
Jag spelar då in spotify, det jag gillar och kan lyssna på det utan att ha mitt internet inblandat, dett är för att jag bor där det inte finns möjlighet till bredband utan får använda mig av mobilt internet.

För er som inte vet så har mobila internet begränsat med bandbredd.

Jag ser inte riktigt skilnaden om jag spara min lista som jag kan komma åt över hela världen och rätt vad det är så är den hackad av någon pirat eller om jag lyssnar på den själv, spelandes från min hd?

Jag spelar inte in för att sprida musiken vidare, genom att säljaden om någon tror det.

http://nyhetskanalen.se/1.942786/2009/04/15/kryphalet_i_ipredlagen
Tack Jojje!
Sen ett hejdundrande applåd till patrikke som står på sig.

Hmm? Har inte med detta att göra men är det nån som "sett" till farbror tråddödare alias våran ers överhöghet Mr Göcke himself?

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem