Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Safari och nyhetslänk

Safari och nyhetslänk

Nyhetslänkar på Safari krånglar - igen.
Fungerar OK med FireFox.
Varför detta?
Rune Jonstam i Nyköping
Antal svar på detta inlägg: 21
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Har du safari beta4? Den krånglade för mig i bland. så jag har avinstallerat den. Orsaken vet jag ej,är väl inte färdig än,det är ju en betaversion.
Safari beta4 funkade 3 minuter på min dator sen låste sej hela kongkarongen så den blev inte långvarig hehe. firefox rockar bra men opera 3,63 är bättre men inte på att öppna bilder. inte här iallafall.
Jag har börjat använda Opera men min version heter 9.63 är 3.63 bättre jigsaw
Annons
haha boax!
Du är skarpsynt å vaken som vanligt. Givetvis så heter den 9.63 eller 9.64 som den senaste heter.
Det är rätt min bäste herre, håll reda på ungdomen du
FF har ju något som heter Bokmärksfältet som jag tycker är bra finns det något sådant i Opera har letat men men synen har kanske blivit sämre
du har ett eget fält i opera med om du vill. egen verktygsrad heter den. om det är den du menar.
Hur gör jag för att skapa egen verktygsrad i Opera lika som man har i FF jag lyckas inte komma på hur man gör
jaha då sitter vi här igen med problem hehe.
Ah va fanken detta ska vi lösa boax.
ställ pekaren på samma rad som flikraden å högerklicka sen ska du gå till knapprader å kryssa i egen verktygsrad å sen e de bara å dra länksymbolerna eller länkarna dit. eller mappar med länkar om man vill det.
Så j-la enkelt perfekt nu är fredagskvällen räddad TACK jigsaw
allt kan ordnas på IS min vän av ordning. Nu när detta blivit avhandlat så blir det virre å flashback. måste va snurrig för å kunna skriva där hehe.
ha det så bra min käre boax å trevlig freda´

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem