Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Vågar jag... OK webläsare

Vågar jag... OK webläsare

Såg att FF kommit med RC3. Nån som testat den nya och kan komma med en recension på hur den skiljer sig från den gamla 11an? Sen har ju Google Chrome kommit med ny oxå. samma här, skriv gärna vad ni tycker om denna med.
Antal svar på detta inlägg: 8
Jag har prövar FF RC2 i två omgångar men ångrat mig. Den är nästan fullfjädrad men inte riktigt. Jag kör nu FF 3.011. det skiljer sig åt på några punkter i gränssnittet och menyerna, men annars ganska lika. En del Add.ons tillåter den inte ännu. Och så kunde jag inte se Tv i tidningarna Tv4 och så.
Kanske RC3 har bättre "tillåt" av Add-ons.
Inväntar med spänning FF 3.5 som utlovats i slutet på Juni.
Fasen vad snabb G.Chrome blev.!
haha denna tråd är läst 145 gånger å två svar från den gamle kämpen Ozzy som försöker å hålla liv i IS. Dålig stil tycker jag. Verkar som IS är inne på en nergång när det gäller inlägg och svar. Kan ju bero på semester eller annat, vad vet jag. Nu måste vi jobba för att få fart på IS igen!
Till och med farbror leiake börjar ju bli slak å det bådar inte bra för IS.
Till er alla sen till Ozzy å leikae 3 raka rosor.
P.s MrP kan få 2 raka rosor
Annons
jigsaw
Försmäkta icke. De flesta ligger och dåsar på någon strand och bränner skinnet av sig. Stackars de i kväll när det blir läggdags.

Det vågar ingen f-n svara, då lägger ju jigsaw av.
Pellet
Det svaret var bra och det förtjänade jag.
Men om man bortser från ditt tidigare svar, har du nån egen erfarenhet av det jag frågade om?
jigsaw

här får du info om 3,5 an

http://www.mozilla.com/en-US/firefox/video/firefox-3.5.html
testar att posta med 3.5RC versionen
den är snabb.........

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem