Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Hotmail

Hotmail

Min Hotmail funkar inte med Webbläsaren Opera, sidan kommer upp jag kan se att jag är inloggad men allt är inte med på sidan någon som vet vad som är fel
Antal svar på detta inlägg: 10
boax , det första man tänker på är att du har en zoomad sida som du visar
Hade oxå lite problem med detta men jag gick till startsidan http://se.msn.com/
och såg att bilden såg lite konstig ut. Ändrade sidbredden med ikonen brevid kameran nere till höger så att bilden såg normal ut, sen gick det att gå till Hotmail och logga in. Vet inte om detta var det egentliga felet men det funkade för mig.
Annars så använd Windows Live Mail eller Windows Mail och samla alla dina konton på en plats så slipper du gå in på nätet varenda gång och kolla. Använder själv Windows Live Mail och det funkar 100%.
Lycka till
boax
Har du fått det till att funka nu i Opera och isåfall hur?
Annons
Nej det funkar inte jag hittar ingen kamera nere till höger på sidan, sidan ser normal ut men det fattas text i mitten klickar jag ingen så blir sidan normal i en sekund jag tror inte sidan är zoomad det ser normalt ut
låter som något i setupen , döljer olika saker
flach/java/popup osv
eller någon pluggin som saknas
ja hotmail funkar ju med IE och FF jag har kollat inställningar i opera men hittar inget men det verkar som det är något som blockera vad det står på sidan jag ser att jag är inloggad på hotmail så mycket är med det ser man ju uppe på sidan men där meddelande och in och ut korgen ska visas fattas det bara blinkar till så jag hinner se det sen är det borta jag kanske ska installera om opera
låter som det kanske kan hjälpa
Du kanske har stängt av den knappraden i utseende? Gå in på verktyg/utseende/knapprader och kolla så att statusraden är ikryssad.
Du är ett geni jigsaw nu funkar det statusraden var inte ikryssad tusen tack
boax
Geni var väl att överdriva men det är alltid kul att kunna hjälpa till .

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem