Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Avinstallera Kaspersky

Avinstallera Kaspersky

Hej
Jag installerade för ett tag sen Kaspersky Antivirus 2009 som jag hade "köpt"
Sen avinstallerade jag det. Men fortfarande finns det med när man öppnar lägg till/ta bort. om man klickar på tabort så kommer det upp en vy som säger: The feature you are trying to use is on a network resource that is unavaible. Vad menas med det och kan man inte ta bort programmet helt. När jag försöker installera AVG så säger det att jag har ett annat antivirus och måste ta bort det först. Hoppas på att någon har något vettigt råd att ge en novis.
Ha De
Antal svar på detta inlägg: 7
Prova med att ladda ned CCleaner och installera. Därefter kör du en registerstädning.
Annars kanske det går att få bort kaspersky med revo uninstaller, som är ett gratis program det med:)
Men du måste väl återinstallera Kaspersky för att kunna avinstallera på rätt sätt!?
Eller har du en ikon kvar att läsa av i Revo när du startar upp Revo. Kan du ju pröva där först.
Kör nivå 4 för helrensning. bocka för allt i slutskedet av avinstallationen och deleta
Annons
kaspersky har en egen suportsida för hur man fixar med deras produkter
och ett remove verktyg
[http://support.kaspersky.com/faq/?qid=208279463] ..
Eller gå in i registret med Kör/Regedit/Sök/Kaspersky hittar du något ta bort det. Sök vidare.....etc när du sökt genom hela registret. starta om om nu skall alla delar av Kaspersky programmet vara borta.
Tack alla för era svar. Jag fick till det, det är borta
chrysler!

Ditt sista inlägg kallas för"feedback".

Hur man skall översätta detta vet jag inte. Kanske tack för hjälpen. Jag har hjälpt en massa medlemmar under årens lopp. Tusentals!!

Göcke har bara hjälpt till ibland.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem