Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Adobe Reader

Adobe Reader

Hepp!
Satt och kollade i program och funktioner (har Vista) och där ser jag att jag har två verioner av Adobe Reader. En version 8 samt en 9.1.3 Svenska.
Min fråga är om jag kan avinstallera den gamla versionen?
Antal svar på detta inlägg: 9
avinstalera den gamla
Varför inte prova Foxit Reader, ett liknande och lättsamt program!

http://pcforalla.idg.se/2.4476/1.126261

[ www.foxitsoftware.com ] ..


Jag blir inte av med 8an. Jag väljer att avinstallera i program och funktioner och det dyker upp en ruta som säger att den avinstalleras. Men efter omstart så finns den kvar på program och funktioner. Söker jag på min HD eller i regedit så hittas inget om Adobe Reader 8.
Detta är skumt.
Annons
jigsaw!

Låt den vara kvar.

Men du är som jag. Detta måste jag greja,annars kan jag inte somna.

Vi är "dinga". På göingska "stolliga".
För att citera en viss herre på detta eminenta forum så:
Du e för go! Men problem är till för att lösas om man nu har tålamod till det. Foxit reader verkar intressant men då får man ju bli av med Adobes hela paket först.
leiake=
http://pcforalla.idg.se/2.4476/1.159791 Prova om du får bort det med detta program
Godkväll alla IS-are.
Revo har jag sedan en tid tillbaka och det är ett bra program så tack boax för förslaget.
Jag satte igång en borttagning med ovannämnda program och det funkade tills programmet kom till borttagningen av registerfilerna, för vid genomgång av dessa så visade det sig att dom pekade på Adobe Reader 9 så där avbröt jag det hela.
Verkar vara en svår nöt att knäcka detta.
Mitt råd jigsaw. Kanske är åt skogen. Men, avinstallera nian om det går utan mankemang. Installera om åttan Ta bort åttan installera nian återigen. Men värt att pröva i ditt fall tycker jag.
Använd Revo rakt igenom nivå 3
Nivå 4 kan vara för mycket.

Kanske någon motsäger sig detta. Må så vara.
Det är bra om det visar sig vara fel info.
Men så skulle jag göra.
Godmorgon.
Adobe Reader låg förinstallerat på datorn av Packard Bell men efter lite knixande så är den nu väck.
Förhoppningsvis så funkar ju allt som det ska även efter en omstart.
Tack alla ni som kommit med tips och råd.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem