Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

adaware.se

adaware.se

Vet någon adressen till webbsida där man kan ladda ner svensk version av adaware?

Tack för hjälpen
Joka
Antal svar på detta inlägg: 4
www.lavasoft.com och där laddar du ned adawareSE Personal Edition och dessutom språkpaketet så kan du sedan installera svenskt språk
Joka det är samma länk som vi har här på forumet.
under Download, där finns det fler bra länkar.
Hejsan Göcke!
Gick in under Download som du föreslog och kollade på programmen. Jag blev så glad när jag såg att Flash MX låg där. En tanke kom upp: Är detta program verkligen gratis? Gick in på deras hemsida men det var inte gratis. Det som däremot var gratis ver en testversion av programmet.

Skall jag vara ärlig kände jag mig lite lurad över länken eftersom jag tolkade att jag kunde ladda ner fullversionen av programmet "for free". När det dessutom står längst upp på sidan att "Tips på bra program att ladda ner gratis". Jag tycker att IS skulle vara tydligare med att en del program är testversioner (trail). Skulle kunna stå i samband med respektive program.

Bara en tanke för att förtydliga.

Håkan
Annons
Hej Håkan

Jag förstår din synpunkt om att ladda ner gratis kan tolkas fel. Jag tar åt mig din kritik och ska göra mitt bästa att förtydliga vilka downloads som är testversioner och vilka som är gratis.

Mvh Daniel

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem