Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Supersök - kass

Supersök - kass

Sedan Internetstart bytte ut hitta.se till Eniros supersök på sin startsida blir man lika frusterad varje gång man använder det skräpprogrammet.
Med hitta.se fick man snabbt och bra träff i 98 fall av 100 men med Supersök får man ju bara en massa skräp och reklam och helt fel nummer i förhållande till det man söker efter.
Jag sökte t.ex en viss Leif Birgersson i Göteborg och fick upp Stellan Pettersson någon annanstans i Sverige.
MEN det går ju att hoppa vid sidan av Internetstart och själv gå till hitta.se.
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Till Emans.

Skulle du vilja utveckla ditt inlägg så att övriga byfånar förstår ?
Emans! Här är en byfåne i dina ögon som inte heller förstår riktigt. Berätta gärna för oss okunniga om det du kan i frågan. Eller låt bli.
Byfåne nr.3 anmäler sig!!
Annons
storstadsröttan anmälersig med!
Okej

www.hitta.se

För er som inte orkar skriva det..........

Tyckte bara att det är ett evigt gnällande så fort det blir en förändring men det är väl inte så konstigt egentligen med tanke på medelåldern här........ingen tvingar er att klicka på supersök och så finns ju möjligheten att lägga in egna länkar.
Emans!

Alla gnyr när något blir nytt på IS. Jag håller med dig. Men att kalla sina med-medlemmar för något så lindrigt som "byfånar". Det var i snällaste laget för att komma från dig.

Mitt Hotmail bytte ut sin sajt för ett tag sedan. Det var en pärs.

Jag är märkt av mina många födelsedagar.
Därför tycker jag det är bäst om man inte ändrar på någonting. Det räcker och
blir över med alla finesser nu på ett tag. Alla håller på att ändra och "joxa" till det. Snart vet man inte vad man heter.

Men på vissa sajter pekar man bara på nyhetsrubriken så visar sig en pratbubbla,och förklarar vad en "idiotrubrik" betyder i stora drag.

Det tycker jag är bra. Väldigt bra.
http://www.youtube.com/watch?v=YPVWfB67jcY

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem