Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Köpa skrivare

Köpa skrivare

Vi ska skrota vår gamla Lexmark Z43 för vi tycker patronerna börjar bli alltför dyra. Det är inget fel på skrivaren.
Vi hade tänkt denna för man får ju denna för priset av en enda patron till Z43an.
HP Deskjet F2420 All-in-One Printer

Länk till classe i sjön:

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=143365183


6;r den nåt bra som billighetsskrivare? kom gärna med alternativ men det ska vara billigt men i första hand vill vi veta om den är bra?
Antal svar på detta inlägg: 5
Köpte nyligen en CANON PIXMA MP260 !!
799 kr.
Helnöjd !
Vi köpte oxå en Canon Pixma men 600. skrivare, scanner samt kopiator, även vi helnöjda och billiga patroner. Klart prisvärd.
köpte allt i ett skrivare Brother DCP-330C med både scanner skrivare och kopiator tror den kostade 8-900kr billiga patroner tryck på länken här har dom jätte billiga färgpatroner. http://www.ink66.com/index.php?osCsid=c4ec19a7b1c40c0f6ca047c566528b85
Annons
jigsaw

Skrivaren är bra men patronerna är inte billiga, eftersom dom billigare varianterna innehåller bara hälften av bläck (4ml) 179:- för svart 219:- för tricolor

Har själv en gammal HP deskjet 3420 skrivare som fungerar bra och priset på patronerna är 249:- för svart med 10ml innehåll och 289:- för Tricolor med 8ml innehåll

Jag kommer billigt undan eftersom jag köper bläck i bokhandeln för 87:- för 30ml/färg och flaska, räcker till 3 påfyllningar försvart och c:a 4 påfyllningar tricolor för ett pris av totalt c:a 360:-

Mina patroner är jättelätta att fylla på på ovansidan och utskriften är helt godkänt och dom bilder jag har skrivit ut håller hög klass

Bara ett förslag från mig, titta i första hand priset på patronerna när man väljer att köpa skrivare för om skrivaren är lite dyrare så känar man in det på priset på patronerna snabbt

Sen tror jag inte att det är stor kvalitetsliknad mellan olika märken, skillnaden består mest i priset på inköp av själva skrivaren

Mvh
Deda

Så nu har vi varit och köpt en skrivare. Det blev en Canon Pixma MP190. En billighetsskrivare men det jag hittat på nätet så verkar det vara en bra sådan.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem