Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Stänga av Win 7 problem

Stänga av Win 7 problem

När jag ska stänga av min dator så kommer det upp en skärm som talar om att datorn måste stänga nåt program innan Windows avslutas rutan kommer fram. Orden tvingande avstängning har jag med läst på denna rutan.
Jag hinner läsa "task house/hose" eller nåt sådant med. Detta är skrivet med stora bokstäver.
Stänger ner allt som går att stänga ner i aktivitetshanteraren innan jag stänger a...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 38
Sidor: «1 2 3 4

jigsaw!

Jag hade lite bekymmer liknande dina nyss. Jag körde min patenterade fabriksinställning. Då blev det OK igen.

Bara så att du vet. Det är något som hänger sig. Med det vet bara tomten vad det är.
Snart blir det Rundll 32. Tro mig!

Nu har jag bekymmer med Net Framework. Det går inte att uppgradera.
Det beror på att jag har ominstallerat ett gammalt XP. Då stämmer inte ID
i datorn. Åtkomst nekad av filen C:\Program\Internet Explorer\MUI\0409

Tänk om en bli hade lika mycket fel som en dator. Då hade nog folk cyklat mer.

Men jag tar det med en klackspark,men lite irriterande är det.
Nu har jag lite att pyssla med. Jag måste bli adminstratör.
zenit
Har du en mailadress som jag kan nå dig på? Du kan skriva till mig på någon av dom adresserna som jag har lagt upp här på min profil om du nu vill.
Tänk om en bil hade så många fel som en dator! Har aldrig några problem med min dator. Var gör ni med dom??
Annons
Gör man lite mer än kollar väder och skriver på IS så kommer problemen som ett brev på posten. Tyvärr är det så Thomas2.
jigsaw skickade mailadressen
jigsaw

Du förstod säkert mitt lilla skämt!!
Visst gjorde jag det Thomas2.
Men visst hade det varit bra för somliga (typ mig själv) att ge fanken i att pilla och testa så mycket. Man hade besparat sig ganska många gråa hår om man bara varit på IS och skickat lite mail.
Men va f... Göcke-zenit med flera duktiga problemlösare ska med ha att göra.
Alla ISare har ju nåt att tillföra på sitt sätt så kram på er alla.
Så nu är detta lilla problem ur världen (förhoppningsvis) Anledningen var troligen fel eller föråldrade drivrutiner eller fel hårdvara till mitt Win7.
Det funkar som det ska nu iallfall.
Ingen systemåterställning eller formatering bara vanlig felsökning som går som en dans när man har förstklassig hjälp.
Ett jättetack till zenit som genom mailkontakt lagt ner ett fantastiskt arbete för att hjälpa mig lösa detta.

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem