Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Registrering WXP

Registrering WXP

Min bror köpte en dator och har glöm att registrera sig ,nu är dator hur funktion ,kan man få det att funka till man registrerar sig ? vi behöver några minuter eller så för registrering ,hur gör man ?
Tack
Med vänlig hälsning
Antal svar på detta inlägg: 34
Sidor: «1 2 3 4

hmm
Linux Nörd? bara en fundering i sammanganget... om någon är duktig på något, kallas man då nörd? Datanörd är ju ett allmänt begrepp... men varför inte snickarnörd? eller kocknörd, eller sjukvårdsnörd? eller varför sluta där, kreativitet mina vänner: då skulle vi komma fram med VVShora eller Lärarfjant?
bara en tanke alltså!!

Rob, du har rätt, Wine skulle klara de Flesta spel, men nu är min verklighet lite mer komplicerad än så. som du kanske redan vet så har jag barn, och deras spel bryr sig sällan om att wine klarar de Flesta spel, dom funkar inte alls under Wine!!
Och det där med nybörjare kanske var en sanning med modifikation, vad jag menar är att resterande familjemedlemmar är noviser inom datahantering, och att kasta in dem i ett nytt OS inte bara skulle öka den förvirring som redan råder utan även förvärra den till kaosartade proportioner, vilket kommer att rendera mig ett helvete!!! så återigen, Linux är inget alternativ!!!

regards

Mokos
tar gärna emot den där lila filen per mail mokos

Skulle kunna tänka mig det också Mokos.
Tackar

Förresten, är det som så som du sa göcke, att man inte kan uppdatera windows men en sån här ver? Inte ens genom att söka efter dom själv?
Annons
Elias man kanske kan säga så här att M$ vill och försöker att
täppa till möjligheterna att fuska. och när de nu ändrar rutinerna
för uppgraderinar så kommer det att bli lite svårare igen. ja

å andra sidan sa de att de inte skulle uppgrader IE6 heller, men nu kommer det troligen någon slags uppgradering ialla fall.
och lika sa de om XP-sp2 det skulle inte gå att få den utdelad via
datortidningar, men vad var det som hände, jo ett par nummer efter den svenska versionen släpptes så kom det nypressade skivor med i tidningarna.
själv så beställde jag dessa via webben flera månader iförväg
rent utav ett halvår men fick dem knapp dagarna före de släpptes i Sverige.
som sagt jag har slutat att förundrars när det gäller M$

en del är väldigt förutsägbart och en del annat är rena kovändningar.

så den som lever får se.
jag komer iallafall att fylla på med de nya produkterna fån M$ och
falla in i ledet med de nya rutinena. som blir ganska likt de som finns för mac idag
men hålla dörren öppen för nya saker vid sidan om.
som att hitta nya uppgifter till min mac

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem