Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Mozlla firefox

Mozlla firefox

Idag (12:36)
Svar: Forum »
Postat av: Göcke

Om jag stänger min webbläsare nu! Och öppna den i morgon igen,kommer ovanstående inlägg att ligga kvar.

Detta måste jag uppdatera manuellt,via klick på ikon uppdatera sidan,eller vänta tills ff uppdatera den via auto.

Allt annat är uppdaterad vid start. EX Svd nyheter ock rss ifrån sr.

Men inte sista inlägg i forumet!! Är inte detta konstigt?
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

Ok nu är det gjort. Nu stänger jag FF,så får jag se om det funka nästa gång jag starta, Tack så länge.
Thomas2!

Jaha! Så är det faktiskt hos Microsoft ibland. Men jag har Google Verktygsfält
installerat. Där klickar man på "Översätt". Då blir det lite hackig,men fullt begriplig svenska på hela sidan. Otroligt men sant.

Om FF inte fungerar för dig,så avinstallera alltihop.
När du sen gör en nyinstallation, så får du ju standardinställningarna.
"Default" betyder standard. Hos mig kallas det fabriksinställning.
Nej uppdatering funka inte vid start,nu hellre. Har gjort en ominstallation,hjälper inte det hellre.

Men visst det går ju att klicka på ikonen uppdatera,men man är lite lat.

För övrigt funka allt som det ska! Man kanske ska starta om datorn?

Det där med verktygsfält leiake var en god ide!! Ska hämta det.
Annons
Thomas2
Blanda inte in koddarna med moröderna!!!! du har problem, fatta det! Lyssna på farbröderna Göcke å leiake å låt dom guida dig eller lägg ner FF. Har FF 3.5.5 å har inte dina problem. Install mera i en redan felaktig webläsare det kan inte bli bra.
Avinstallera hela skiten å hämte den nya här:
http://www.mozilla.com/sv-SE/
Lycka till!!
Jigsaw! Har hämtat denna i dag! Allt funka bra. Utom att senaste inlägget i forumet är uppdaterat vid start! Men det uppdatera sig efter en stund.

Eller gör jag det manuellt,det går ju snabbt.
jigsaw

Om du titta på mitt första inlägg i denna tråd,så ser vilken del som inte är uppdaterad.

Om jag sätter pilen längst ut (gå direkt till sista inlägget) så är det sista inlägget där.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem