Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Last Pass till Google Chrome

Last Pass till Google Chrome

Är det fler än jag som inte får dit tillägget LastPass? Jag använder Google Chrome 4.0.266.0
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

får du nåt felmeddelande?
Funkar inte hos mej heller. gick till hemsidan, blev tillbakakopplad till
Install-Tillägg.
Helstopp.
Från Hemsidan;
https://lastpass.com/
Testade inte de övriga installationerna till andra webbläsare om det funkar.
detta verkar vara ett vanligt fel

Help! LastPass install fails saying it can not write to a directory!

Make sure you are logged in to Windows as a system administrator. Also, right click on the install directory and select 'Properties' and make sure that both 'hidden' and 'read-only' properties are unchecked.
Annons
Hejsan
Nej jag får inga felmeddelanden. Jag har LastPass till FF och IE8 och där har jag inga problem.
Detta med addons till GC är väl ganska nytt så man får väl räkna med lite strul.
Så nu har jag LastPass till GC. gjorde inget utan gick bara in och provade igen och då funkade det. Kan ju vara en överbelastning nånstans.
zenit:
Det rådet som du gav. Om man öppnar egenskaperna på installtionsknappen så kommer det bara upp en massa kod och den vågar man ju inte pilla på om man inte vet hur man gör.
jigsaw! Vad är lastpass??
Det är en lösenordshanterare som kan generera väldigt svåra lösenord osv. vid en rensning av tempfiler och dylikt så försvinner ju era sparade lösenord och inloggningar överhuvudtaget. Med LastPass så behöver ni bara komma ihåg ETT lösenord. Allt annat sparas i LastPass. Man kan väl kalla det i molnet om man vill.
https://lastpass.com/
inte installationsknappen utan installationsmappen det vill säga mappen där det ska installeras. I egenskaperna för mappen.

right click on the install directory and select 'Properties' and make sure that both 'hidden' and 'read-only' properties are unchecked.
Ok! Tack för det!
I Avant Browser finns en autofyllning! Det funkar väl på samma sätt,som lastpass.eller??

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem