Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Twittrar du?

Twittrar du?

Twittrar ni?

Plus eller minus på tjänsten?

Vad tycker ni?
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2

Idag har de allra flesta FB och personliga hemsidor börjar överges. Man har lättare att kommunicera med "rätt personer" via FB eller TW. Myspace går många ifrån eftersom FB är bättre.
Jag tror nog att det beror mycke på vilken musik smak man har av de artister/ grupper jag gillar har ingen lämnat Myspace men de har Facebook oxå .

Sen får man inte glömma att många som har olika sidor ( kända artister) är faktikt folk som bara utger sig för att va dessa artister Myspace städar väldigt ofta då de måste följa USAs lagar för ca 1 år sen gick de igenom precis allt på jakt efter pedofiler så många sidor blev stängda då personerna inte va de de utgav sig för att vara , ett ex är att Johnny Depp är absolut inte han han har ingen sida på Myspace förrutom att det finns några fans sidor men ingen som han stödjer .

Sen vet väl de flesta att man ska akta sig för vilka grupper man går med i på Facebook då de helt plötsligt kan byta namn till nåt helt annat , det va väl ett sånt fall för bara några veckor sen ;)
Ja , jag Twittar med ett gäng på 50 pers ,inte dagligen men vi håller kontakten
både på fb och ovannämnda Twitter,periodvis mycket periodvis lägre aktivitet eftersom vi har ett gemensamt problem att diskutera.
Men vi har även ett gemensamt intresse och det är kossor och lantbruk
Så för min del blir det många ++++++++++ för Twitter och Fb
Annons
Det är tydligen mycket kändisar på Twitter.

Själv ska jag avvakta ett tag och fundera på saken.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem