Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Trådlös telefon

Trådlös telefon

Hej!
Nån som har ett bra tips till en prisvärdig och bra trådlös telefon?
Den skall kunna användas på com hems nät.
Antal svar på detta inlägg: 8
Siemens trådlösa är bra. Alla trådlösa telefoner går på Comhems nät. De går på alla nät.
Vi har en trådlös men det är av märket Philips men den blev jag besviken på trots priset, väldigt intensivt ringande i 7 minuter om man t.ex. inte vill ta samtalet och det går inte att trycka av på något sätt under tiden det ringer. Kollade efter bra telefon igår och nästa märke ser ut att bli Panasonic hittade ingen Siemens på någon av de stora kedjorna.
Bandit. Siemens telefoner markandsförs under namnet Gigaset med flera olika modeller. Någonstans blev en Gigaset telefon best i test. Men beror på vad man vill betala för telefonen.
Annons
Siemens kan vara lite dyrare men funkar bra på IP telefoni. Elgiganten brukar ha dom i sina affärer.
Panasonic funkar bra. lång taltid , och utag för headset. och bra tangentbord. och räckvidden bra
Hej!
Det blev en panasonic 299:-,fattar inte att dom är så billiga.
Siemens har jag dålig erfarenhet av.
loket55!

Konstigt nog tycker jag att Siemens har bra ljud. Trots nedsatt hörsel så hör jag bra om jag håller telefonen mitt för hörselgången. Glider den åt sidan så är det
kört.

Jag använde knappt några finesser. Glad att jag kan höra ordentligt.
Har bekymmer när jag ringer vissa kundtjänster som har unga flickor som
handläggare. Dom pratar med ett visst tonläge som inte mina öron tycker om.

Det är likadant på TV. Dessutom pratar dom så fort.
Vi hade en trådlös telefon förut, men den höll inte länge. Vet inte om det var just det exemplaret. Men sedan dess har vi inte haft någon trådlös telefon i hushållet.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem