Onsdag 17 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: InternetStart

Medlemma och inloggningar

Medlemma och inloggningar

Ha,Ha Jag sitter här och får mig en funderare!!

Inloggningar är si så där runt 150 mer och mindre! Men tänk om det skulle ökar till 1000 i snitt!? Och alla gör inlägg lika mycket som leiake!!

Det skulle skapa total kaos. Göcke skulle inte hinna läsa alla. Det ginge åt 10 Göcke på heltid!!

Så han är nog glad att det ligger runt 130 st!!!
Antal svar på detta inlägg: 6
Thomas2!

En moderator behövs på alla Forum annars går det inte. Många är sura på mig för att jag säger sanningen. Hur skall dom då kunna stoppa mig om det inte finns en
moderator som halshugger mig.

Hur man än agerar på ett Forum så är det 50% som tycker att man bär sig dumt åt. Det bästa är att få 60% på sin sida. Då kan 40% skrika sig hesa av avsky.
Jag bryr mig inte då. Men ligger man på gränsen 50% då är det kört.

Det är som i politiken. Röda -gröna 50%. Då blir det inget gjort.

Titta på Kina. Röda 100 %. Då blir det fart på grejerna. Minst sagt.


En moddare skulle inte räcka på detta forum om 500 gjorde inlägg samtidigt!

Vi skulle få panik om vi inte hann läsa alla och ännu mindre svara!

Just nu är vi 140 ! men ganska så tyst här!
Thomas2!

Det är inte allom givet att skriva inlägg. Jag var inte så kaxig år 1999 skall du veta. Jag visste inte ens vad ett Forum vad för något.

Men av någon anledning så hamnade jag på IS för jag hade problem med min dator. Fick hjälp på stubinen. Då fanns inte Google.

Efter det så var jag fast. Det ena gav det andra.

Nu är jag beroende av IS Forum. Det är som en drog.

Annons
leiake!

Nu handla inte tråden om det ska finnas en moddare eller inte! UTAN om det skulle räcka med en om vi hade 1000 aktiva på detta forum!

Sen skiter jag i om det är 50-60% som gilla inläggen! Det har inte med saken att göra!!

Gilla dom inte inlägget så lär vi får läsa det!!!
Hur gör dom på Facebook. Där skrivs väl 1000 inlägg i minuten bara i Sverige.

Du oroar dig i onödan. Då blir det fler "Göcke" givetvis.

Jag tycker IS Forum är seriöst skött gentemot andra Forum där det vimsas hit och dit. Man blir ledsen.

Jag tror att IS Forum har en ljus framtid om några fler vill skriva informativa inlägg om datorer och internet. Vill ingen skriva inlägg då dör Forumet.
Jag rekommenderar Leiake som moderat hjäp till Göcke vad tycker ni?

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem