Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Uppgjort

Uppgjort

Markolia mot Oskar har inte en chans fy faan TV 4 Ja kommer aldrig mer se skiten
Antal svar på detta inlägg: 8
Smaken är delad. Grattis Marko. TV 4 är kass, där är vi överens.
Saken i sig har ju ingen större betydelse direkt, men en fråga till Jocke, vad menar du med att det skulle vara uppgjort. Det var ju svenska tittare som avgjorde slutet. Båda paren fick ju full poäng, och att det sedan blev som det blev, berodde ju på telefonrösterna. Hårfint, 0,5 procent övertag bara för Markko, enligt nyheterna. Hälsn, L.
"Markolia mot Oskar har inte en chans fy faan TV 4 Ja kommer aldrig mer se skiten"

Intresseklubben noterar..............
Annons
Oskar är bara 16 år. En begåvning utan like. Han kommer igen.

Markoolio gjorde mig förvånad med sin dans. Det trodde jag inte om honom.

Nu tittar jag inte på den manlige danspartnern utan 99 % glor jag på dom välväxta damerna. Att dom får vara så sexiga i ett familjeprogram.
Heder åt dej leiake som erkänner att du mest glor på dom välväxta damerna, men det är något som jag tror kommer med åldern. (Jag är ju hela 4 år yngre än du.) Som väl är har jag inte hunnit ifatt dej ännu, jag kan fortfarande tycka att de dansade som gudar bägge två.
Om jag måste välja, tyckte jag nog Oscar var lite bättre.

bsv!

"Glor" är inte rätta ordet. Jag stirrar på dessa vackra kroppar. Inte av åtrå, utan av beundran.

Dom har aldrig besökt Mac Donalds i hela sitt liv.
Ja litar inte ett dugg på röstningar via telefon går att markulera som man vill .Men förstår TV 4---- kommer säkert göra nån reklam film med Markoli Det bara pengar i allt nuförtiden *L* var bättre för
Alltså, nu börjar det nästan att spåra ur här tycker man. OM det nu är så att man ska misstänkliggöra allting, då finns ett helt superbt förslag; STÄNG TV-n och saken är ur världen. Om det vore som vissa här antyder då skulle ju allting som görs på det sättet vara en helt omöjlig grej i framtiden. All röstning till riksdagsval etcetc. Nej, fira helg nu och njut livet. Hälsn, L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem