Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: InternetStart

Tråkigt

Tråkigt

Idag har jag kommit underfund med att jag inte hör hemma på IS, troligen är jag alldeles för vek och har en förmåga att känna empati för andra människor, inte bara i min egen familj.

När jag idag skrev om mitt barnbarn och hur illa han blivit behandlad av sin far, så fick jag reda på att jag kanske var opålitlig, av 2 medlemmar fick jag veta att man inte var intresserad av en fortsättning på tråden. Sådant gör ont i hjärtat, efter att jag levt i detta helvete i flera år, och jag anser som sagt inte att jag passar här, där man helst skall diskutera datorfrågor och rullgardiner, därför skall ni slippa mina inlägg i fortsättningen, och ber därför dig Göcke att stryka mig från forumet.

Kan nämna att jag diskuterat detta i ett litet forum med 25 medlemmar, och under de 2 värsta fått c:170 svar och det har hjälpt mig mycket när det var som svårast.

Tack till Maud, Mimmi och Joanna som alltid varit väldigt trevliga och tillmötesgående, och säkert finns det fler, men nu håller jag mig till mitt lilla forum, där man kan få diskutera saker som intresserar utan att bli ombedd att avsluta diskussionen! för det som varit
Antal svar på detta inlägg: 6
north, synd ,synd , dina inlägg har aldrig stuckit mig i alla fall. Stäng ute alla gnällspikar och fortsätt i din stil, alla har rätt att yttra sig på sitt sätt. Tyvärr finns det som du säger vissa "element" men det vill jag nog påstå att det finns överallt numera, såna som alltid vet bäst. Ha de bra north. Hälsn, L.
Stanna du kvar på forumet north, du är en tillgång! Leiake börja tappa stinget , han hörs allt sällan numera! Varför vet jag inte?
Jag har varit lite sjuk och "hängig" den sista tiden men är på bättringsvägen.

För att återgå till "North" och hans personliga inlägg i familjefrågor så blir det för
mäktigt för oss ge råd och tips. Helt omöjligt.

Göcke har raderat mina inlägg som varit för personliga. Så nu vet ni det.

IS Forum är avsett för friska och glada medlemmar som tycker om datorer och annat roligt.

Familjefrågor är inte vår grej.
Annons
Äsch North va kvar du ! kan väl poängtera att det inte är jag som gjort illa North den här gången heller ! folk som inte förstår bättre ska man ignorera ,lev gott North !
Vad roligt att du är på bättringsvägen, jag började bli änna lite orolig leiake. Ett slag trodde jag att du kolat vippen.
Med all respekt för hur du känner just nu North så tycker jag att man bör vara beredd på att andra människor har andra åsikter när man lägger ut trådar på offentliga forum.

Tycker ändå du ska ta dig en funderare, en stark kopp kaffe och ompröva ditt beslut att lämna oss, då dina åsikter och trådar många gånger är som en frisk vind, väldigt uppiggande.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem