Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: InternetStart

Undersökning om orkanen Simone

Undersökning om orkanen Simone

Orkanen Simone märktes knappt i Malmö
Visst, man hade mätt upp 59 meter i sekunden på Öresundsbron. Flera träd hade fallit i Pildammsparken, men delar av den fyller 100 år nästa vår så det var kanske dags! (Baltiska utställningen gav upphov till den parken.)

Jag höll på med en "leiake" det mesta av natten så visst märkte jag att det var bäst att stanna inne och bulta fast fönsterna!
Hur har det varit i resten av Sverige?

Antal svar på detta inlägg: 2
Åkte från Kungsbacka och nog blåste det allt , och i Linköping under natten mättes det upp 15m/s

att göra en fabrikare , när man vet vad som kan väntas.
gillar du att spela,
Göcke
Datorn hade tappat grafikkortet och hittade det inte trots nya drivrutiner.
Internet Explorer kunde inte klicka fram en ny länk, var tvungen att högerklicka och välja Nytt fönster. Dessutom så fungerade inte MovieMalker… Kanske allt berodde på grafikkortet?

Systemåterställning misslyckades ett antal gånger så mina alternativ minskades kraftigt.
Speccy kunde inte heller finna rätt kort, men fabrikaren återställde allt och jag hade samlat alla extratillägg och program.

Jag har gjort det några gånger, till andra så jag visste vad som väntade och kanske fabrikaren räddade mina fönster. Jag hade noga stängt alla fönster, även skjutfönsterna på balkongen men när ja kollade orkanens härjningar så upptäckte jag att skjutfönsterna öppnats någon meter. Hde jag inte kunnat låsa fast dem hade det kanske gått illa.
För dina många, goda råd!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem