Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Dopp ZP990

Dopp ZP990

Kan någon hjälpa mig att hitta en manual till Zopo ZP990 mobiltelefon, vilket språk som helst går bra.
Antal svar på detta inlägg: 5
hittar inte,men detta hittade jag,
Basic Information
Model:ZOPO ZP990(ZOPO ZP990 video)
Band:2G: GSM 850/900/1800/1900MHz
3G: WCDMA 850/2100MHz
Sim Card:Dual SIM Card Dual Standby
Service Provide:Unlocked
Style:Bar
Color:Black
Shell Material:Plastic

ZOPO ZP990 System
OS:Android 4.2
CPU:MTK6589T, Cortex A7 quad core, 1.5GHz;
GPU: PowerVR SGX 544
ROM:32GB
RAM:1GB

ZOPO ZP990 Screen
Display Size:6.0 Inch
Type:LTPS, capacitive touch screen, OGS technology
Resolution:1920 x 1080 pixels FHD screen
Screen Color:16000K Colors

Support Format
Ringtones Type:Polyphonic/MP3
Audio File Format:MP3/WAV/AMR/AWB
Video File Format:3GP/MPEG4
Image File Format:JPEG/BMP/GIF/PNG/GIF
E-book Format:TXT/CHM/DOC/HTML
FM Radio:Yes
Earphone Port:3.5mm
Card Extend:Support TF card up to 64GB extended

Data Transfer & Connectivity
Data transfer:USB/Bluetooth
Mobile internet:WAP/WiFi

General
Camera/Picture Resolution:Dual Cameras, 5.0MP front camera, support 1080P video record,13.0MP back camera with flashlight and auto focus,up to 4224 X 3000 pixels resolution
Language:English, Afrikaans, Bahasa Indoensia, Bahasa Melayu,Catala, Cestina, Dansk, Deutsch, Espanol, Filipino,French, Hrvastki, Zulu, Italiano, Kiswahili, Latviesu,Lietuviu, Magyar, Nederlands, Norsk, Polish,Portuguese, Romana, Rumantsch, Slovencina,Suomi, Svenska, Vietnamese, Turkish, Greek,Bulgarian, Russian, Serbian, Ukrainian, Hebrew,Bengali, Arabic, Persian, Hindi, India Urdu, Thai,Korean, Japanese, Simplified/Traditional Chinese
Phonebook:500
Message:SMS/MMS
Input:Handwrite/Keypad
TV:No
GPS:Yes
JAVA:No
WIFI:Yes, 802.11 b/g/n, Miracast, WiFi connect
Bluetooth:Bluetooth 4.0, support Bluetooth HID
Gravity Sensor:Yes
Multi-Touch:Yes
Dimensions:164.3 x 83.4 x 9.2mm/6.46 x 3.28 x 0.36 inch (2.88mm narrow bezel)
Standby Time:About 2~3 days
Other Feature:3G, WIFI, GPS, FM, Bluetooth, Ebook, Email, Messaging,wallpapers, calendar, calculator, clock, camera,tethering & portable hotspot, OTA, OTG, OGS, etc

ZOPO ZP990 Package
Size:180 x 90 x 70mm/7.08 x 3.54 x 2.75inch
Weight:600g
Accessories:
1 x 3000mAh Battery
1 x 3.5mm Earphone
1 x USB Cable
1 x Charger
1 x English User Manual
Jag har sökt efter manual till din ZP990 men inte funnit någon. Den verkar vara ganska nu och gjord i Kina men det står att den tillverkas med engelska installerat.
jag brukar finna vad jag söker eftersom jag inte brukar ge mig.

Det närmsta jag har kommit är en försäljning av en ZP990 på Tradera, i beskrivningen av telefonen står att det finns en bruksanvisning till den.
Säljaren har omkring 1000 (tusen) annonser på Tradera så man kan väl tänka sig att du mailar till honom om att du söker en sådan bruksanvisning. Betalar du för kopiering så kan han väl knappast neka dig! Säljaren har 528 omdömen på Tradera varav 8 är negativa, så han kan väl inte tillhöra den värsta sorten.

http://tinyurl.se/0c6rv9

/svennews
Jag kan ju ha två simkort i min mobiltelefon, har jag ett med Telenor och ett med 3 så fungerar allt kanon, men sätte jag i två kort med 3 så funkar bara ett simkort! Hur ska jag göra för att båda ska fungerar när jag har samma operarörs simkort i mobilen? Det är videocall som strular till det, det simkort som jag sätter som förval på videocall fungerar och inte det andra, Hoppas någon vet hur man ska göra.
Annons
Jag kan ju ha två simkort i min mobiltelefon, har jag ett med Telenor och ett med 3 så fungerar allt kanon, men sätte jag i två kort med 3 så funkar bara ett simkort! Hur ska jag göra för att båda ska fungerar när jag har samma operarörs simkort i mobilen? Det är videocall som strular till det, det simkort som jag sätter som förval på videocall fungerar och inte det andra, Hoppas någon vet hur man ska göra.
Hej Challe
Jag har inte varit inne på länge på sidan men bli inte fundersam jag är medlem

Du jag hittade en sida som heter http://www.zopomobileshop.com och på den sidan så finns det en sökfunktion samt ett forum som du kan söka på angående din mobiltelefon.

Jag är inte jättebra på engelska så jag använde Google översätt till svenska på sidan och kunde då hitta din mobilmodell!

Lycka till

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem