Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Nu får det vara nog

Nu får det vara nog

Nu får det vara nog Trillingnöten försvinner ur Aladdinasken! Detta är för j--ligt!
Nu är det slut med glädjespridare till jul! Aldrig mer Alladdin och de ersätter denna delikatess som trillingnöten är med Hallon-Lakrits!! Är de inte kloka!
http://korta.nu/Kh1
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

Att Körsbärslikören tas bort gör mej inget, men att Trillingnöten ska bort upprör verkligen mej. Den bästa och godaste av dom alla, och den jag alltid försöker hinna med att ta först..... Hur ska det nu bli Den kommer att saknas.....
UL
Håller med Dig Seal, Trilling nöten och Körsbär i likör är rena bitar,
där man vet innehållet, alla andra bitar är ju fyllda med marsipan
blandat med olika aromer.
Hallon-Lakrits och Fläderblom, nu nya arom bitar !! Fy vad tråkigt!
Men här är det en som blir jag gillar inte nötter! Men lakrits mmmm.....
Annons
Maud, du kommer att bli besviken för det är inte ren lakrits utan blandad Hallon/Lakrits!
Måste smaka pyton!
Seal, jo jag såg det, så det är nog ingen höjdare, men nötter får vara för mej i alla fall!
Det bästa som Marabou gjort på länge.

Trillingen blir alltid kvar till sist i min ask, om " ingen annan" vill ha den.

Ingen annan är gubben, han hugger direkt.

Det bästa som Marabou gjort på länge.

Trillingen blir alltid kvar till sist i min ask.

Är gubben i närheten, hugger han den direkt.

Vi är så lyxiga att vi brukar ha varsin ask + en extra. (3 för 100.

Vad håller jag på med nu?

Min ursäkt till dessa 2 inlägg är att jag inte suttit vid datan på över 1 månad.

Har blivit riktigt ringrostig.

Naturligtvis så gäller det sista inlägget.
Tycker dom genom åren förstört innehållet i Alladinasken så mycket så jag har slutat köpa den för många år sen.

Hej!
Min pensionärsgrupp var på studiebesök hos Marabou och där fick vi smaka på dom nya pralinerna! Den med lakrits/hallon var riktigt god men den med fläderblom smakade förjävligt illa och det var samtliga 17 överens om. Våra synpunkter skulle överlämnas till den ansvarige.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem