Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Oerhört Spännande

Oerhört Spännande

Alltså, har man inget annat skriva om då blir det så här:
Linda Lindorff varnar för tårar efter bondens kyss ikväll!
Vilken enorm tur att man bestämmer själv om man tittar eller inte. INTE står högst i kurs här i alla fall. Och om man nu lever i nuet då finns det helt andra superstarka saker just nu. Njut livet vi har här. Hälsn, L.
Antal svar på detta inlägg: 6
Lage, du motsäger dig själv tycker jag.

Du uppmanar oss till att leva i nuet och njuta av det. Men samtidigt så har du fokuserat på ett tv program som du inte gillar.

Varför?

Det är väl inte att njuta av det positiva då du lägger ner tid och energi på att skriva om ett tv program som du inte gillar.

Det här forumet är inte till för att diskutera känslor det har ju blivit helt klart när din tråd häromdan ströks med hänvisning till att diskussioner om hat bara föder mer hat. En motivering som känns konstig.

Jag hoppas att du har andra forum där du kan diskutera dina känslor för här är det inte troligt att du får rätt respons för dina tankar.


oj så surt...........
Jag ser mycket lite på TV. Har ingen aning om vem Linda Lindorff är. Bäst så.

Självklart måste vi ha rätten att uttryck vår åsikt om vad som pågår i TV, liksom vad som pågår runt omkring oss i samhället.
Lagera har all rätt i världen att uttrycka sin åsikt om vad som är bra eller dåliga tvprogram.
Annons
Missförstå mig inte jag framför ingen kritik mot nån åsikt utan är bara frågande inför frågeställningar och påståenden

Ena stunden kritik mot nåt som inte var önskat eller nödvändigt och ganska banalt och i nästa mening så påstås det att superstarka saker gäller och en uppmaning att njuta.

Jag uppfattade det som motsägelsefullt.

Sen så har det ju klart klargjorts från moderator att starka känslouttryck icke är önskvärt här så därför så hoppades jag att han hade andra forum han kunde skriva på eftersom det troligen inte går att få respons här.

Klart att man får kritisera och ha synpunkter. Det är önskvärt för debatten.

Jag har ingen kritik mot Lage bara frågor om innebörden i meddelandet.



Alltså, hello, programmet som sådant öppnas ju aldrig här, det var rubriken i en av våra "kändis-tidningar" som orsakade reaktionen här. Självklart väljer ju var och en vad man tittar eller lyssnar på. Tur att det finns flera kanaler på TV-n numera. Hälsn. L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem